شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
فرانسه
فیس بوک

دادگاهی شدن فیس‌بوک در فرانسه به‌علت کم‌کاری در مقابله با اخبار دروغ

فیس‌بوک به علت کم کاری در زمینه مقابله با نفرت پراکنی و اخبار دروغ در فرانسه و بر اساس شکایت گروه گزارشگران بدون مرز در دادگاه حاضر خواهد شد.

ادامه مطلب

uae

امارات در پی خرید ماهواره نظامی از فرانسه است

امارات متحد عربی مذاکره با فرانسه را برای خرید ماهواره نظامی از این کشور از سر گرفته است که نشانگر نگرانی این کشور از پیشرفت‌های نظامی ایران است.

ادامه مطلب

LTE

مزایده‌ LTE فرانسه 936 میلیون دلار نصیب دولت کرد

سازمان تنظیم مقررات فرانسه(Arcep) نخستین بستک‌های بسامدهای ارتباطات سیار نسل چهارم در باند 2 هزار و 600 مگاهرتز را به بهای کلی 1.28 میلیارد یورو فروخت و به هر چهار بهره‌بردار اصلی شبکه‌های سیار فرانسه مجوز بهره‌برداری داد.

ادامه مطلب

فراخ باند

شمار مشترکان فراخ‎باند فرانسه به 21 میلیون نفر رسید

بر اساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات فرانسه، در پایان سه ماهه اول سال 2011، شمار مشترکان فراخ‎باند در فرانسه به 21 میلیون و 774 هزار نفر رسید، در حالی که تعداد مشترکان یک سال قبل 20 میلیون و 234 هزار نفر بوده است.

ادامه مطلب

كشتي

کشتی‌های نیروی دریایی فرانسه به اینترنت وایمکسی مجهز می شوند

نیروی دریایی فرانسه با همکاری گروه بولور(Bollore) و شرکت سامسونگ شش کشتی خود را به سامانه‌ وایمکس مجهز می‌کند تا این کشتی‌های تا فاصله‌ 10 کیلومتری از ساحل بتوانند از اینترنت استفاده کنند.

ادامه مطلب

ساركوزي

رییس جمهوری فرانسه خواستار تدوین مقررات حداقلی برای شبکه‌ جهانی وب شد

نیکلاس سارکوزی، رییس جمهوری فرانسه دولت‌های جهان و دست‌اندرکاران اصلی شبکه‌ وب را به همکاری برای تدوین مقررات حداقلی برای اینترنت فراخواند.

ادامه مطلب

LTE

فرانسه امتیاز LTE را به مزایده می‎گذارد

وزیر صنایع فرانسه اعلام کرد که این کشور در اواخر ماه جاری طیف LTE را به مزایده می‎گذارد.

ادامه مطلب