یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
محتواي-ديجيتال
موسويان

همه نهادها مي‌توانند محتواي ديجيتال توليد کنند

رييس مرکز فناوري اطلاعات وزارت ارشاد با اشاره به تلاش‌هاي اين وزارتخانه جهت توليد محتواي بومي ديجيتال، از حرکت به سمت سرويس‌گرايي و شناسايي سرويس‌ها در فضاي مجازي براي مهاجرت به اين فضا سخن گفت.

ادامه مطلب

موسوي

در راستاي تعيين هويت کانال‌هاي تلگرام

محتواهاي ديجيتالي شناسنامه‌دار مي‌شوند

رييس مرکز فناوري اطلاعات وزارت ارشاد با اشاره به ايجابي عمل کردن اين وزارتخانه در جهت احراز هويت ادمين‌هاي کانال‌هاي تلگرام و خدمات مشابه با ارائه کد شناسه الکترونيکي محتواي ديجيتال، وظيفه برخورد با متخلفان اين حوزه را برعهده سازمان‌هايي که ضابطه آن را دارند دانست.

ادامه مطلب

تايپ - کيبورد

توصیه های مرکز ماهر؛

رعایت اخلاق انتشارمحتوا در شبکه های اجتماعی/ به شایعات دامن نزنیم

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای در راستای آگاهی رسانی امنیت به کاربران در شبکه های اجتماعی بر رعایت اخلاق انتشار محتوا تاکید کرد.

ادامه مطلب

رسانه - تلويزيون

مواجهه کشورهای اروپایی با بازار ۱۴.۶ میلیارد دلاری تلویزیون اینترنتی

بازار تلویزیون دیجیتال و ویدئوی آنلاین روز به روز گرم‌تر می‌شود و کشورهای اروپایی رقابتی سرسختانه برای رسیدن به بازار ۱۴.۶ میلیارد دلاری این حوزه انجام می‌دهند.

ادامه مطلب

کتاب الکترونيک - ديجيتال - تلفن همراه

از دیدگاه ناشران الکترونیک؛

امانت الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتالی بررسی می شود

سمینار علمی با موضوع «امانت الکترونیکی در کتابخانه‌های دیجیتالی از دیدگاه ناشران الکترونیک» در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

ادامه مطلب

اينترنت

توسط دانشگاه صنعتی شریف؛

پایگاه خبری تحلیلی فرارسانه در الکامپ رونمایی شد

پایگاه خبری تحلیلی «فرارسانه» با هدف معرفی و آموزش اپلیکیش ها و خدمات در حوزه محتوای دیجیتال با پشتیبانی دانشگاه شریف رسما آغاز به کار کرد.

ادامه مطلب

اينترنت

رئیس مرکز رسانه های دیجیتال خبر داد:

صدور خدمات محتوای دیجیتالی برای اپراتورهای اینترنت

رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد از موافقت اصولی با ارائه خدمات محتوای دیجیتالی برای اپراتورهای خدمات ثابت در کشور خبر داد.

ادامه مطلب