شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
مدرسه
ربات‌

ربات‌ها از پاییز امسال به مدرسه می‌روند

از پاییز امسال تنها کودکان کم سن و سال راهی مدارس و کلاس‌های درس نمی‌شوند، بلکه ربات‌ها هم در مهدکودک‌ها حضور می‌یابند.

ادامه مطلب

اينترنت

کامپیوتر و اینترنت در مدرسه به بهبود آموزش کمک چندانی نمی‌کند

سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی اروپا اعلام کرد: طبق تحقیقات جدید، سرمایه‌گذاری وسیع برای تجهیز مدارس به کامپیوتر تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر یادگیری و آموزش دانش‌آموزان ندارد.

ادامه مطلب

موبايل

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش:

از سال آينده دانش‌آموزان مي‌توانند تلفن همراه با خود به مدرسه ببرند

در حاليکه معاون وزير آموزش و پرورش خبر از امکان به همراه داشتن گوشي دانش‌آموزي از سال آينده توسط دانش‌آموزان داده است اما وزارت ارتباطات قرار است سيم‌کارت دانش‌آموزي ارائه کند نه گوشي.

ادامه مطلب

موبايل

بایدها و نبایدهای استفاده کودکان از موبایل

رقی ندارد فرزند شما کجای دنیا به مدرسه برود، در هر صورت او اجازه ندارد با موبایل در کلاس بازی کند اما برای آموزش استفاده صحیح از این تکنولوژی محبوب در کشورهای مختلف راهکارهای متفاوتی به کار گرفته می‌شود.

ادامه مطلب

مهديون

تا پایان برنامه پنجم؛

صد هزار مدرسه به شبکه ملی اینترنت متصل می‌شوند

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ایران گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده 100 هزار مدرسه فیزیکی تا پایان برنامه پنجم توسعه به شبکه ملی اینترنت یا همان اینترانت داخلی متصل خواهند شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

کمیته‌ اتحادیه‌ اروپا خواستار ممنوعیت تلفن همراه در مدارس شد

کمیته شورای اروپا با انجام بررسی‌هایی اعلام کرد برای مقابله با خطرات بالقوه تلفن همراه برای سلامت انسان که به اندازه‌ بنزین سرب‌دار یا دخانیات خطرناک می‌تواند باشد باید استفاده از تلفن همراه در مدارس را محدود کرد. این توصیه الزام‌آور نیست ولی در تنظیم مقرررات آینده اثر خواهد داشت.

ادامه مطلب