شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
مرکز-پاسخگويي
قره داغي

مراکز پاسخگویی اپراتورها افراد کافی ندارد/اپراتورها موظف‌به حل مشکلات شدند

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری نحوه عملکرد مراکز پاسخگویی اپراتورها را یکی از شاخص‌های اثرگذار در ارزیابی عملکرد آن‌ها دانست و گفت: بسیاری از مراکز پاسخگویی، شیفت مناسب و تعداد افراد کافی نداشتند؛ تعداد نفرات پاسخگوی تعداد تماس‌ها نبوده که در این باره به نمایندگان مربوطه اعلام شده ظرف مدت مشخصی مشکلات موجود را حل کنند.

ادامه مطلب