شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
مشاغل-جديد
ICT

مشاغل جدید IT وICT نیازمند ارتقای مهارت است

معاون وزیر کار با اشاره به عدم تناسب آموزش‌های دانشگاه‌ها با نیازهای بازار کار بر لزوم افزایش سطح مهارت شاغلان تاکید کرد.

ادامه مطلب

تلگرام

از نردبان‌های تلگرامی بالا بروید

با توجه به اقبال کسب‌وکارهای مختلف و بازی‌های آنلاین به پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و خصوصا تلگرام برای تبلیغات و جذب مخاطب، بی‌توجهی به ماهیت این فضا می‌تواند فرصت‌های زیادی را از کسانی که امکان مشابه‌سازی این امکانات را دارند، دریغ کند.

ادامه مطلب

کسب و کار -

معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات:

آموزش نامناسب مانع اصلی تبدیل ایده به تولید محصول است

معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مهمترین موانع تبدیل ایده به محصول قابل ارایه به بازار را ارایه آموزش های ناکافی و نامناسب به ایده پردازان عنوان کرد.

ادامه مطلب

واعظي - وزير ارتباطات

واعظی: دولتی فراجناحی ساختیم/تمرکز وزارتخانه‌ها امسال روی اشتغال است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از برنامه مهم دولت ایجاد همدلی، وحدت و انسجام ملی بین مردم، قوای سه گانه و دستگاه‌های مختلف است که در این موضوع اول از خودمان شروع کردیم و به جای اینکه دولتی مقابل دیگران ایجاد کنیم، دولتی فراجناحی ساختیم.

ادامه مطلب

فناوري - ايده پردازي - کسب و کار

اتحادیه جهانی مخابرات،کارآفرینی را محور فعالیت های خود قرار داد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:‌شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات ‌17 می 2016، روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات (WTISD 2016)" کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی " مطرح شده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اپليکيشن - فناوري

درآمد میلیاردی کسب و کارهای اینترنتی؛

درآمد نرم افزارهای توسعه دهنده ماهانه 50 میلیون ریال است

بنیانگذار جشنواره موبایل گفت: درآمد حاصل از نرم افزارهای کاربردی توسعه دهنده (اپلیکیشن ها) ماهانه 50 میلیون ریال و درآمد تارنماهای کسب و کار و فروش اینترنتی دهها میلیارد ریال است.

ادامه مطلب