یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
نوكيا
نوكيا

نوکیا شایعه تولید رایانه لوحی تحت ویندوز 8 را تکذیب کرد

ماه پیش شایعه شده بود که نوکیا در پی تولید رایانه‌های لوحی تحت ویندوز 8 است و این شرکت فنلاندی در آن هنگام اظهارنظری در این باره نکرده بود.

ادامه مطلب

نوکيا

نوکیا قصد دارد از بورس فرانکفورت خارج شود

نوکیا تصمیم گرفته است برای خروج از بورس فرانکفورت درخواست خود را به هیات مدیره این بورس ارایه بدهد زیرا حجم معاملات سهام نوکیا در این بورس کاهش یافته است.

ادامه مطلب

نوكيا

مرکز تحقيقاتي نوکيا بيست و پنج ساله شد

مرکز تحقيقاتي نوکيا بيست و پنج سال نوآوري‌اش که منجر به تغيير زندگي ميلياردها نفر شده را با معرفي نوکيا GEM و HumanForm جشن گرفت. اين گوشي‌ها طي چند دهه‌ آتي تاثير زيادي در صنعت موبايل و زندگي مردم خواهند داشت.
مرکز تحقيقاتي نوکيا مرزهاي جديدي از قابليت‌هاي موبايل را کشف و چالش‌هاي علمي را حل مي‌کند تا نوکيا بتواند براي شما تجربيات موبايل در آينده را ارايه دهد.

ادامه مطلب

نوكيا

نوکیا کمتر از حداقل دستمزد به کارگران هند حقوق می‌دهد

طبق گزارش گروه حقوق بشری فین‌واچ شرکت گوشی سازی فنلاندی نوکیا در شهر چنای به شدت متکی به کارگران قراردادی است و کمتر از حداقل مزد به آنها حقوق می‌دهد.

ادامه مطلب

نوكيا

نتایج نظرسنجی نوکیا در مورد شیوه‌های تایپ متن؛

تایپ متن در صفحه‌کلید QWERTY بیشترین علاقه مند را دارد

نظرسنجی نوکیا در مورد شیوه های مورد علاقه تایپ متن توسط کاربران نشان می‌دهد بیشترین علاقه کاربران تایپ متن در صفحه‌کلید QWERTY سخت‌افزاری یا فیزیکی گوشی‌های نوکیا است.

ادامه مطلب

نوکيا

10میلیون نفر ملودی های انتخابی زنگ نمادین نوکیا را گوش دادند



همانطور که قبلا اعلام شد؛ نوکیا با همکاری AudioDraft و کارشناسان جهانی در امر به فراخوان گذاری قطعات ملودیک، در پنجم سپتامبر 2011 مردم را به رقابت برای تولید نسخه‌های جدید زنگ نمادین Nokia Tune فراخواند. تنها در دو هفته اول، این رقابت هزاران ملودی را جذب کرد و بیش از 10 میلیون نفر در سراسر جهان به آنها گوش دادند.

ادامه مطلب

nokia-battery

انفجار باتری تلفن نوکیا و آسیب چشم نوجوان هندی

انفجار تلفن‌همراه پسر نوجوان هندی به هنگام شارژ شدن باعث زخمی شدن شدید چشم وی شد.

ادامه مطلب

نوكيا

خبرنامه نوکیا در ایران منتشر می شود

خبرنامه نوکیا در ایران مطابق وعده ای که مدیران آن از قبل داده بودند منتشر می شود.

ادامه مطلب

نوکيا

نوکیا در پی مذاکره برای فروش بخش تلفن همراه به مایکروسافت است

الدار مورتازین(Eldar Murtazin)دیده‌بان معروف امور نوکیا در یکی از مطالب جنجالی وبلاگ خود خبر داد که این شرکت در حال مذاکره با مایکروسافت برای فروش بخش گوشی‌سازی خود است و تا پایان سال 2011 قرارداد فروش را امضا می‌کند زیرا هر دو شرکت شتاب زیادی دارند.

ادامه مطلب

نوكيا

نوکیا ایده های خوب را عملی می کند

پروژه Invent with Nokia ابتکار جدید نوکیا است که مردم را تشویق می‌کند تا ایده‌های عالی خود را برای محصولات آینده و سرویس‌های پیشِ روی نوکیا به اشتراک گذارند. اگر یک ایده به ثبت رسید، نوکیا بابت آن به شما دستمزد می‌دهد.

ادامه مطلب