شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
هندوستان
کرونا

هند از کشف گونه جدید «دو جهشی» ویروس کرونا در این کشور خبر داد

مقامات بهداشتی هندوستان از کشف گونه جدیدی از ویروس کرونا خبر می‌دهند که خصوصیات گونه‌های شناخته شده فعلی را دارد.

ادامه مطلب

هند

سه اپراتور هندی تهدید به خروج از بازار نسل سوم کردند

سه اپراتور بزرگ تلفن همراه هندوستان اعلام کردند اگر دولت رومینگ نسل 3 داخلی را غیرقانونی اعلام کند ترجیح می‌دهند پول پرداختی بابت مجوز نسل 3 را پس بگیرند.

ادامه مطلب

هند

هندوستان 79.8 میلیارد دلار در فناوری اطلاعات هزینه می کند

به گزارش گروه گارتنر هزینه‌کرد هندوستان در فناوری اطلاعات به 79.8 میلیارد دلار در سال 2012 می‌رسد که 9.1 درصد از سال 2011 بیشتر است.

ادامه مطلب

جابز

استیو جابز جزو درس‌های دانشکده بازرگانی بنگلور هندوستان شد

دانشکده مدیریت و بین‌الملل بنگلور هندوستان تحت تاثیر زندگی استیوجابز در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی درس جدیدی است که راجع به جزییات زندگی جابز است و دانشجویان نیم‌سال چهارم باید بگذرانند.

ادامه مطلب

etisalat

اتصالات دخالت در رسوایی طیف نسل 2 هندوستان را تکذیب کرد

شرکت اتصالات امارات متحد عربی هر گونه دخالت در رسوایی طیف نسل دوم در هندوستان را تکذیب کرد و اعلام کرد که گروه مشترک این شرکت در هندوستان به نام اتصالات‌ دی‌بی قاطعانه از خود در برابر اتهامات مقامات هندوستان دفاع خواهد کرد.

ادامه مطلب

india

در سال 2015 ؛

هندوستان یکی از 10 کانون برتر تجارت الکترونیکی جهان می‌شود

تجارت الکترونیکی بازار پر رونقی در هندوستان دارد و شرکت‌هایی مانند ای‌بی هندوستان وضع بسیار خوبی دارند.به طوری که رییس ای‌بی هندوستان می‌گوید: کسب و کار تجارت الکترونیکی همچنان در هندوستان گسترش خواهد یافت و این کشور یکی از 10 کانون برتر تجارت الکترونیکی جهان در سال 2015 خواهد بود.

ادامه مطلب

tblt

هندوستان ارزانترین رایانه لوحی جهان را می‎سازد

ارزان‎ترین رایانه لوحی جهان در ماه دسامبر توسط هندوستان به بازار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب

india

کاربران نسل3 هندوستان 44 درصد بیشتر از کاربران نسل 2 داده مصرف می‌کنند

به گزارش شرکت نیلسن اینفورمات کاربری داده‌ای کاربران خدمات نسل سوم در هندوستان 44 درصد بیشتر از کاربران خدمات نسل دوم است. طبق این گزارش کاربران تلفن همراه هوشمند در این کشور وقت بیشتری را صرف سرگرمی و اینترنت می‌کنند تا ارسال پیامک و تماس تلفنی.

ادامه مطلب

nokia siemens

نوکیا زیمنس کارخانه خود را در چنای هندوستان گسترش می‎دهد

شرکت نوکیا زیمنس گزارش کرده است که کارخانه خود در چنای هندوستان را 50 درصد گسترش می‎دهد - از 35000 متر مربع به 55000 متر مربع خواهد رساند- و تعداد خط تولید خود را به 33 خط تولید می‎رساند.

ادامه مطلب

zte

شرکت ZTE برنده قرارداد ارتقاء CDMA هندوستان شد

شرکت چینی ZTE از امضای قرارداد تجاری راه‌اندازی مرحله‌ دوم خدمات CDMA EV-DO ویراست B با شرکت ام‌تی‌اس هندوستان خبر داد که در راجستان به بهره‌برداری تجاری خواهد رسید.

ادامه مطلب