یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
پروانه-ارتباطات-ثابت
دزفولي

مدیرعامل ایرانسل خبر داد

آخرین وضعیت سرمایه‌گذاری MTN در بازار ایران

مدیرعامل ایرانسل وضعیت سرمایه‌گذاری شریک خارجی‌اش در بازار ایران را تشریح کرد و از توافق اولیه MTN آفریقای جنوبی برای خرید سهام اپراتور فیبر نوری ایرانی خبر داد.

ادامه مطلب

شبکه - اينترنت

پروانه‌های ارتباطات ثابت صادر شده به ۱۶ مورد رسید

رگولاتور ارتباطی با صدور پروانه‌ای جدید در حوزه ارتباطات ثابت موافقت کرد تا مجموع FCPها به ۱۶ مورد برسد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

رئیس هیات مدیره یک شرکت اینترنتی مطرح کرد

مخابرات در برابر FCP ها سنگ‌اندازی می‌کند

رییس هیات مدیره شرکت شاتل اعلام کرد که ارائه سرویس تلفن ثابت این شرکت به کاربران در حال حاضر به دلیل عدم همکاری شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن همراه، متوقف باقی مانده است.

ادامه مطلب

سيگنال - امواج

با پایان مزایده رگولاتوری/

سه شرکت ارتباطات ثابت موفق به دریافت فرکانس ۲۳۰۰ شدند

سه شرکت دارنده پروانه شبکه ارتباطات ثابت با شرکت در مزایده باندهای فرکانسی TD-LTE موفق به دریافت تکه باند 2300 مگاهرتز شدند.

ادامه مطلب

عميديان

رییس سازمان تنظیم مقررات خبر داد:

ساماندهی حدود 1200 پروانه موجود در حوزه ثابت در دو بخش FCP و Servco

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در مراسم اعطای پروانه "ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت" FCP از ساماندهی حدود 1200 پروانه موجود در حوزه ثابت شامل PAP، PSTN، ISDP، ISP و VOIP در ابتدای سال 93 در دو بخش FCP و Servco خبر داد و گفت: در اولین مرحله، از 18 متقاضی واجد شرایط اولیه FCP، به هفت شرکت آریا رسانه تدبیر(شاتل)، انتقال داده‌های آسیا تک، پارس آنلاین ارتباطات، انتقال داده‌های ندا گستر صبا، پیشگامان توسعه ارتباطات، داده گستر عصر نوین و گسترش ارتباطات مبنا پروانه اعطا می‌شود.

ادامه مطلب

pap

موج انتقادها از طرح بازبینی پروانه‌های ارتباطات ثابت

دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی ایران با انتقاد از طرح اعطای پروانه‌های ارتباطات ثابت گفت: طرحی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این زمینه داده است باعث نادیده گرفتن شرکت‌های اینترنتی و در نهایت از بین رفتن آن ها می‌شود.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...