شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
پليس-فتا
پليس فتا

کلاه‎برداري در سايت "ديوار"

پليس فتا به مشتريان خريد اينترنتي از سايت‌هاي آگهي رايگان هشدار داد.

ادامه مطلب

امنيت

راه‌هایی برای حفظ امنیت آنلاین

از زمانی که اینترنت و دنیای مجازی آغاز به کار کرد، هکرها و سوءاستفاده‌کنندگان هم به دنبال راهی برای دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران بودند. برای پیشگیری از سوءاستفاده‌های این‌چنینی راهکارهایی از جمله به‌روز نگه داشتن اپلیکیشن‌ها، فعال کردن گزینه‌های احراز هویت و استفاده از رمزهای عبور قوی و غیرقابل حدس و نرم‌افزار مدیریت رمز برای فایل‌ها لازم است.

ادامه مطلب

پليس فتا

شناسايي 194 سايت و شبکه‌ اجتماعي قمارباز

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت: 132 نفر در رابطه با فعاليت‌هاي شرط بندي و قماربازي اينترنتي در تحقيقات کارشناسان پليس فتاي استان شناسايي و دستگير شدند.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي

درخواست قلع و قمع شبکه‌هاي اجتماعي در ايران

رئيس پليس فتا به تازگي خواستار فيلترينگ ?? شبکه اجتماعي در ايران شده است.

ادامه مطلب

سرگردکياني

هشدار پلیس فتا به دارندگان گوشی‌های آیفون

سرپرست اداره جرم‌یابی پلیس فتا گفت: سازنده «اپل آی دی» می‌تواند به تمامی اطلاعات IOS از طریق شبکه ابری (ICLOUD) دسترسی داشته باشد.

ادامه مطلب

تبلت - رسانه

پلیس با نشریات الکترونیکی خاطی برابر قانون برخورد می کند

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا اظهار داشت : پلیس در جریان رصد فضای مجازی با موارد مجرمانه در حوزه نشریات الکترونیکی به موجب قانون برخورد خواهد کرد .

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي

استفاده از عکس های دیگران به عنوان عکس پروفایل جرم است

رئیس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری فردی خبر داد که با عکس دیگران در شبکه های اجتماعی فعالیت می کرد.

ادامه مطلب

تلگرام - داعش

داعش از وایبر تا تلگرام؛ برخورد با ردپای خرابکاران موبایلی

رئیس پلیس فتا به تازگی از شناسایی حدود 300 کانال مرتبط با داعش در تلگرام خبر داده و اعلام کرده است که از ابتدای سال گذشته تا به حال، پلیس فتا 285 سایت و پروفایل حامی داعش و گروه‌های تروریستی را شناسایی کرده و از این تعداد 108 سایت در خارج از کشور بوده و از طریق اینترپل با آن برخورد شده است.

ادامه مطلب

خودپرداز

امحاء کامل رسید دریافت و تغییر رمز بانکی خود را جدی بگیرد

سرهنگ علیرضا آذرخش سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه که شهروندان عزیز هنگام دریافت کارت بانکی جدید مراقب باشند و پاکت مدارک کارت بانکی را به طور کامل امحاء کنند، گفت: در آخرین شگرد مجرمان سایبری مشاهده شده این افراد با جمع آوری مدراک موجود در پاکتها که در سطل زباله دستگاههای خود پرداز یا بانکها بوده از حساب مشتریان این بانکها سرقت می کنند.

ادامه مطلب

فتا

تدوین سند راهبردی دوم پلیس فتا ناجا

رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی با اشاره به تدوین سند راهبردی دوم پلیس فتا ؛ از مجهز شدن آزمایشگاه های سایبری در پلیس فتا شهرستان ها ، علاوه بر استان ها خبر داد و بر حفظ حقوق شهروندی، جلوگیری از تضییع حقوق آنها ، جلب رضایت و مشارکت مردمی توسط پلیس جامعه مدار فتا و ارتقای دانش پلیسی تاکید کرد.

ادامه مطلب