شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
پيگرد
Clearwire

کلیروایر بابت کاهش سرعت وایمکس و تبلیغات دروغ تحت پیگرد قرار می‌گیرد

شرکت آمریکایی کلیروایر(Clearwire) که اپراتور وایمکس است طی چند ماه گذشته روزگار سختی داشته است و هنوز نتوانسته برای مناقشه‌ پولی خود راهکار پیدا کند ( شرکت اسپرینت که بیش از نیمی از کلیروایر را در مالکیت خود دارد از پرداخت طلب‌های این شرکت سرباز می‌زند) و در تکاپوی افزایش شمار مشترکان خود است.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

کمیسیون اروپا فرانسه و اسپانیا را بابت مالیات مخابراتی تحت پیگرد قرار میدهد

کمیسیون اروپا اعلام کرد که تصمیم دارد از فرانسه و اسپانیا به دادگاه اتحادیه‌ اروپا شکایت کند زیرا این دو کشور همچنان مالیات مخصوصی از گردش مالی اپراتورهای مخابراتی می‌گیرند که این مورد خلاف قوانین اتحادیه‌ اروپا است. فرانسه و اسپانیا برای جبران کاهش درآمد تبلیغات کانال‌های تلویزیونی دولتی به این مالیات متوسل شده‌اند.

ادامه مطلب

اينترنت

اپراتورهای مصر بابت قطع کردن ارتباطات تحت پیگرد قرار می‌گیرند

شبکه‌ عربی اطلاعات حقوق بشر طی شکایتی در دادگاه مصر خواستار محاکمه‌ وزیر ارتباطات و مدیران عامل شرکت‌های ارتباطات سیار موبی‌نیل(Mobinil)، اتصالات و ودافون(Vodafone) و مدیران عامل شرکت‌های فراهم‌آور خدمات اینترنتی لینک‌دات‌نات(LINKdotNET) و تی‌ای دیتا(TE Data) بابت قطع کردن خدمات مخابراتی و اینترنت و در نتیجه مشارکت در آسیب‌ و به قتل رساندن تظاهر‌کنندگان شد.

ادامه مطلب

اميدي

معاون مبارزه با جرائم رایانه‌ای پلیس آگاهی:

هک موبایل پیگرد قانونی دارد

معاون مبارزه با جرائم رایانه‌ای پلیس آگاهی اعلام کرد: هک موبایل دسترسی غیرمجاز به سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی محسوب می‌شود که طبق قانون قابل تعقیب و پیگرد است.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...