یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
کاربران-ايراني
اينترنت

رشد ۳۵ برابری دسترسی به اینترنت در کشور

سرانه دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت طی چهار سال گذشته از رشد ۳۵ برابری برخوردار و به ۳۵ کیلوبیت بر ثانیه رسیده است.

ادامه مطلب

ترامپ

کامنت‌های کاربران ایرانی در اینستاگرام ترامپ

در پی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا و اعلام پیروزی «دونالد ترامپ» خلاقیت طنز کاربران ایرانی این بار در صفحه اینستاگرام رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و توییتر به منصه ظهور رسید.

ادامه مطلب

intel - اينتل

دسترسی به سایت اینتل برای کاربران ایرانی مسدود شد

موضوع برجام و برداشته شدن تحریم‌های ایران همچنان از اخبار داغ داخلی و بین‌المللی است و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد. در حالی که در بخش‌های مختلف برخی تحریم‌ها برداشته شده ولی به نظر می‌رسد در حوزه‌ی فناوری اوضاع کمی متفاوت است و کمپانی‌های مشهور همچنان با کاربران ایرانی سر ستیز دارند. اینتل به تازگی وب‌سایت خود را از دسترس کاربران ایرانی خارج کرده است.

ادامه مطلب

اينترنت

ایرانیان پای اینترنت چه می‌کنند؟

طبق آمارها نوع فعالیت کاربران اینترنت به گونه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که در این میان 58/3 درصد کاربران از این فضا بابت دریافت اطلاعات مربوط به کالا و خدمات استفاده کرده و در عین حال 37/5 درصد به ارسال و دریافت ایمیل می‌پردازند.

ادامه مطلب

واعظي

تذکر وزیر ارتباطات به نمایندگی سامسونگ

وزیر ارتباطات ضمن انتقاد از عدم دسترسی کاربران ایرانی به برنامه‌های سامسونگ، به نماینده این شرکت در ایران مهلت داد تا برای حل این مشکل اقدام کند.

ادامه مطلب

وب سايت

کاربران ايراني از چه وب‌سايت‌هايي بيشتر استفاده مي‌کنند

بررسي هاي به عمل آمده توسط يک سرويس آنلاين تحليلي در وب فارسي، نشان مي دهد که از ميان 500 وبسايت پربازديد، کاربران ايراني بيشتر به وب‌سايت‌هايي که در حوزه خدمات اينترنتي فعاليت مي‌کنند علاقه نشان مي دهند و رفتار کاربران ايراني نسبت به دانلود اطلاعات بسيار متفاوت تر از کاربران ساير کشورها است.

ادامه مطلب