شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
کاهش
اسنچر

تقاضای خرید تلویزیون‌های سه بعدی 500 درصد افزایش می‌یابد

طبق پیش‌بینی جدید اسنچر (Accenture) میزان خرید رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه(به استثنای گوش‌های هوشمند) توسط مصرف‌کنندگان به ترتیب در سال جاری میلادی نسبت به سال قبل 39 و 56 درصد افت خواهد کرد.

ادامه مطلب

بازار گوشي

تولید جهانی گوشی تلفن همراه چهار درصد افت کرد

طبق بررسی آماری گروه بازار پژوهی استراتژی آنالیتیکس(StrategyAnalytics) تولید جهانی تلفن‌همراه در سه‌ماهه سوم سال 2010 به 291 میلیون گوشی رسید که نسبت به دوره مشابه در سال 2009 میلادی 4 درصد افت داشت و پیش‌بینی می‌شود صنعت تلفن‌همراه در سه ماهه‌ چهارم سال 2010 دوباره رشد خود را از سر گیرد.

ادامه مطلب

اينترنت

قیمت جهانی خدمات فراخ باند رو به کاهش است اما نه در ایالات متحده

اطلاعات آماری مکرر به روشنی نشان می‌دهد که هزینه خدمات فراخ‌باند جهان رو به کاهش است اما به نظر می‌رسد از چنین کاهشی در خدمات فراخ‌باند مسکونی ایالات متحده خبری نیست.برای مثال طبق آمار جدیدی که به تازگی موسسه خط‌مشی فناوری منتشر کرد در حالی که قیمت فراخ‌باند جهان رو به کاهش است ( در برخی جاها تا 40 درصد) قیمت خدمات فراخ‌باند مسکونی ایالات متحده در سال جاری 2 درصد افزایش قیمت داشته است.

ادامه مطلب

اينترنت

احتمال کاهش قیمت اینترنت در شبکه هوشمند

به گفته یک فعال اینترنتی زمزمه‌هایی مبنی بر کاهش قیمت اینترنت در شبکه هوشمند IN به گوش می رسد که با توجه به اخبار شنیده شده، تعرفه اینترنت هوشمند از ساعتی 300 به 215 تومان کاهش خواهد یافت.

ادامه مطلب

ايرانسل

کاهش تعرفه خدمات GPRS و MMS ایرانسل

در طول جشنواره زمستان ایرانسل و از اول دی‌ماه سال جاری، تعرفه خدمات اینترنت همراه (GPRS) و پیام چندرسانه‌ای (MMS) ایرانسل کاهش می‌یابد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

کاهش پرداخت پول در صنعت فناوری اطلاعات آمریکا

شرکت مطالعاتی و تحقیقاتی فارستر پیش‌بینی‌های خود در مورد میزان پرداخت پول در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آمریکا برای سال جاری میلادی را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای کاهش داد و دلیل آن را ادامه یافتن بحران اقتصادی اعلام کرد.

ادامه مطلب

وايمکس

خرید شراکتی، راهکار اپراتورهای وایمکس تایوان برای کاهش هزینه‌ها

پنج بهره‌بردار وایمکس تایوان در پی آن هستند که زیرساخت‌های وایمکس را به صورت اشتراکی خریداری کنند تا با برخورداری از تخفیف خرید عمده از هزینه‌های خود بکاهند.

ادامه مطلب