شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۴
کيفيت-خدمات
واعظي

وفای به عهد دولت یازدهم به دسترسی آزاد مردم به اطلاعات

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری که بدون قطع اینترنت و شبکه های پیام رسان همراه شد حاصل اعتماد دولت تدبیر و امید به مردم برای دسترسی آزاد آنان به اطلاعات بود که همواره مورد تاکید رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید است.

ادامه مطلب

شبکه - کابل

با رتبه بندی استانها؛

کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه ارتباطات زیرساخت ارزیابی شد

شرکت ارتباطات زیرساخت، با رتبه بندی استانها، وضعیت کیفیت ارتباطات و پایداری زیرساخت ارتباطی کشور را ارزیابی کرد.

ادامه مطلب

کابل - اينترنت

وضعیت کاربران ایرانی ICT چگونه است؟

برای حرکت به سمت پیشرفت و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش کاربران در سطح بالای این خدمات ارتباطی از شاخص‌های موثر و ارائه این خدمات از وظایف دولت و سازمان‌های مربوطه است.

ادامه مطلب

واعظي

برگزاری همایش بانکداری الکترونیک/ برج مخابراتی ایران آنتن نداشت!

پنجمین همایش بانکداری الکترونیک در حالی امروز با حضور مقامات بانک مرکزی و پژوهشکده پولی و بانکی، وزارت اقتصاد و ارتباطات برگزار شد و واعظی از عملکرد مثبت وزارتخانه متبوعش در رابطه با گسترش استفاده ازICT سخن گفت که حاضران در این همایش در برج مخابراتی ایران به سختی توانستند از امکانات مخابراتی حتی به اندازه یک مکالمه ساده تلفنی استفاده کنند.

ادامه مطلب

علي اصغر عميديان

معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به ایسنا:

اولین منتقد کیفیت اپراتورها و شرکت‌های اینترنتی هستم

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: من اولین فردی بودم که درباره کیفیت خدمات اپراتورها و شرکت‌های اینترنتی عذرخواهی کردم.

ادامه مطلب

تیک نیوز

وزير ارتباطات تاکيد کرد:

اتکا بر توليد داخل، استمرار توسعه و ارايه خدمات با کيفيت به مردم

وزير ارتباطات، در حاشيه افتتاح پروژه هاي همراه اول در جمع خبرنگاران افتتاحات امروز را تنها يک شروع برشمرد و افزود: با توجه به تحولات سريع جهاني، نبايد به آنچه بدست آمده رضايت داشت؛ بلکه بايد بر مبناي اتکا به توليد داخل، استمرار توسعه و خدمت رساني با کيفيت به مردم به اهداف خود دست يافت.

ادامه مطلب