یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
گران
 پورنگ نيا

زیر ساخت هشدار داد:

تماس با 20 کشور گران شده است، مردم تعرفه ها را بررسی کنند

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه نزدیک به 17 کشور مکالمات‌شان ارزان شده،‌ گفت: نزدیک به 20 کشور هم مکالمات‌شان نسبت به گذشته افزایش داشته و مشترکان تلفن ثابت مراقب هزینه تماس‌های خود باشند.

ادامه مطلب

خادمي

رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای:

قیمت اینترنت در ایران ده برابر کشورهای همسایه است

رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای نرخ پهنای باند اینترنت ایران را یکی از گران ترین نرخ های اینترنت دنیا عنوان کرد و گفت: کشورهای همجوار ما اینترنت را به یک دهم قیمت فعلی به سرویس دهنده ها ارایه می دهند.

ادامه مطلب

اينترنت

رییس انجمن شرکت های اینترنتی:

قیمت اینترنت گران است

رییس انجمن شرکت‌های اینترنتی با تاکید بر کاهش قیمت اینترنت اعلام کرد: متاسفانه پهنای باند در ایران بسیار گران است و این امر معضلات بسیاری را برای شرکت های اینترنتی ایجاد کرده است.

ادامه مطلب

رومينگ

38درصد کاربران در سفر خارجی از تلفن همراه استفاده نمی‌کنند

کاربران اروپایی همچنان از بالا بودن هزینه‌ رومینگ نگران هستند

طبق بررسی آماری انجام شده توسط موسسه یوگاو(YouGov) مقررات فراگردی(رومینگ) اتحادیه‌ اروپا بر رفتار کاربری تلفن همراه مصرف‌کنندگان در سفرهای خارجی اثر چندانی نداشته است.

ادامه مطلب

جلالي

پدر فناوری اطلاعات ایران:

گران بودن سرویس وایمکس منطقی است

استاد دانشگاه علم و صنعت معتقد است که گران بودن سرویس وایمکس به دلیل دسترسی آسان و ضریب امنیت بالای آن نسبت به سرویس ADSL کاملا منطقی است.

ادامه مطلب

تزئيني

رییس اتحادیه صوتی و تصویری اخطار داد:

به بهانه افزایش نرخ دلار، گران فروشی نکنید

رییس اتحادیه صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران به همه فروشندگان این صنف اعلام کرد: محصولاتی را که قبلا خریداری کرده‌اید، به بهانه افزایش نرخ دلار گران فروشی نکنید.

ادامه مطلب