یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
گوشي-موبايل
گوشي

رئيس اتحاديه فروشندگان موبايل:

گوشي موبايل ارزان نمي شود/ قيمتگذاري برمبناي ارز ثانويه

رئيس اتحاديه فروشندگان گوشي تلفن همراه با بيان اينکه قيمت گوشي به نرخ ارز مرتبط است، گفت: نبايد توقع داشت که با ورود گوشي هاي تازه وارد، گوشي در بازار ارزان شود.

ادامه مطلب

اذري جهرمي

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات:

تخلفات گراني گوشي موبايل پيگيري مي‌شود

وزير ارتباطات در پاسخ به اعتراض کاربران درباره افزايش شديد قيمت گوشي تلفن همراه، گفت: امکان شفاف سازي و گزارش اختصاص ارز در مدت اخير به همه گوشي‌هاي وارد شده در کشور به وجود آمده و در همين هفته عملياتي خواهد شد.

ادامه مطلب

گوشي همراه

گوشي چند سيم کارت نياز به رجيستري چندباره ندارد

يکي از سؤال‌ها درباره رجيستر کردن گوشي موبايل، نحوه رجيستري گوشي هاي چند سيم کارت است که اين گوشي ها به ازاي هر سيم کارت داراي يک IMEI دارند.

ادامه مطلب

شناسه کالا

واردکنندگان گوشی موبایل حتما شناسه کالا بگیرند

واردکنندگان گروه‌های کالایی براساس مصوبه وزارت صنعت ملزم به أخذ و نصب شناسه کالا هستند و کلیه فرآیندهای تجاری اعم از ثبت‌سفارش، ترخیص، انبارش و حمل تنها با این شناسه انجام می‌شود.

ادامه مطلب

گوشي موبايل

طرح رجيستري گوشي موبايل از امروز آغاز شد

طرح رجيستري گوشي موبايل از امروز با ‌آغاز مانيتورينگ شبکه اجرا شد و فعلًا در اين مرحله هيچ محدوديتي براي مشترکان اعمال نمي‌شود تا اوايل آبان که يک يا چند مدل از گوشي‌هاي قاچاق غيرمجاز اعلام خواهند شد.

ادامه مطلب

گوشي

استفاده از موبايل به عنوان پاوربانک

تجربه نخستين استفاده از فناوري تلويزيون در صفحه‌نمايش موبايل و نخستين گوشي مجهز به جديدترين پردازنده اسنپ دراگون دو محصول نوآورانه‌اي است که در بازار گوشي موبايل عرضه شده است.

ادامه مطلب

گوشي

احتمال اخراج تعدادي از کارکنان هوآوي

کارکنان هوآوي نسبت به از دست شغل خود نگران هستند، چون مکاتبات داخلي اين کمپاني حکايت از افزايش فشار براي بهبود سطح درآمد دارد، و مديران اجرايي ارشد از برآورده نشدن انتظاراتشان در مورد فروش موبايل هاي پرچمدار ناراحت هستند.

ادامه مطلب

گوشي

نوکیا 3310 جدید معرفی شد/بازگشت اسنیک با گوشی خاطره انگیز!

اچ‌ام‌دی گلوبال در حالی امروز به طور رسمی از گوشی‌ نوکیا ۳۳۱۰ جدید رونمایی کرد که این محصول مطمئنا یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های موبایل کل تاریخ است و حالا با تولید و عرضه‌ مجدد آن، بار دیگر خاطرات برای بسیاری از افراد زنده خواهد شد.

ادامه مطلب

گوشي تلفن همراه

پایلوت رجیستری گوشی موبایل 7 ماهه شد/ وعده اجرا در یک سالگی طرح

اجرای رجیستری گوشی موبایل پس از 7 ماه آزمایش به مرحله خریداری تجهیزات و رفع ایرادات سخت افزاری رسیده اما بخشی از اشکالات نرم افزاری هنوز باقیست. وزیر ارتباطات اجرای کامل رجیستری را از تیرماه 96 وعده داده است

ادامه مطلب

گوشي

اجراي طرح رجيستري ؛ مرداد سال بعد

مديرکل فناوري و اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: مرداد ?? زمان قطعي رجيستري شدن گوشي‌هاي موبايل خواهد بود.

ادامه مطلب