شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
گوگل-پلي
اينترنت/گوگل پلي

گوگل‌پلی امن نیست!

سازمان تحقیقاتی Pala Alto Networks امروز به این موضوع اشاره کرد که 132 اپلیکیشن روی فروشگاه گوگل پلی وجود دارند که حاوی Malwareهایی برای خراب کردن کامپیوترهای ویندوزی هستند.

ادامه مطلب

اندرويد - اپليکيشن

رشد 8.2 درصدی دانلود اپلیکیشن از اپ‌ استور و گوگل‌پلی در سه ماهه اول 2016

صنعت موبایل‌ روز به روز درحال رشد است و مصرف کنندگان این نوع تکنولوژی‌های نوظهور می‌خواهند حداکثر بهره را از آن ببرند. حالا با انتشار جدیدترین آمارها مشخص شده که بخش بازی‌ها در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور بیشترین تعداد دانلود را در سه‌ماهه اولیه سال 2016 به خود اختصاص داده و باعث شده تعداد کل دانلود اپلیکیشن‌ها رشدی 8.2 درصد داشته است.

ادامه مطلب

گوگل

چگونه جدیدترین برنامه های اندروید را را در گوگل پلی پیدا کنیم؟

حتوای این فروشگاه ها روز به روز در حال افزایش است و روزانه صد ها اپلیکیشن کاربردی یا بازی جدید توسط برنامه نویس ها و توسعه دهندگان به این مارکت ها اضافه میشوند.این تراکم برنامه باعث میشود بسیاری از اوقات کاربر از برنامه های جدید با خبر نشود.در این مطلب میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از جدید ترین های این مارکت ها مطلع شوید.همراه ما باشید.

ادامه مطلب

مطالعه

مطالعه آسان در شب با «Night Light» گوگل

اگر چشم‌هایتان از خواندن مطالب از روی وسیله‌های الکترونیکی در شب خسته شده است، گوگل‌پلی مدل چراغ شب (Night Light) را برای مطالعه آسان در شب معرفی می‌کند.

ادامه مطلب