یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
IPTV
کامران کاظمي

VDSL جایگزین جدید ADSL

معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدیدترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی با مصرف خاص VDSL است که تا سرعت 70مگ را ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

مجوز های تلویزیون اینترنتی ( IPTV ) سازمان صدا و سیما لغو شد!

در حالی که صدا و سیما چندی پیش به 5 شرکت مجوز رسمی ارائه تلویزیون اینترنتی (IPTV) را داده بود، یک دارنده مجوز تلویزیون اینترنتی از لغو همه مجوزهای صادره شده توسط صدا و سیما خبر داد.

ادامه مطلب

رسانه - تلويزيون اينترنتي

مجوز پخش اینترنتی ویدئو تهدیدی بالقوه برای یوتیوب ایرانی

مجوزهای جدید پخش ویدئو برحسب تقاضا (VOD) که قرار است توسط وزارتخانه‌ ارشاد و ارتباطات ارائه شود، می‌تواند خطری بالقوه برای بازیگران قدیمی عرصه تلویزیون اینترنتی باشد.

ادامه مطلب

تلويزيون اينترنتي

موانع تلویزیون اینترنتی در ایران

چند سالی از طرح اما و اگرهای مختلف درباره راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی می‌گذرد و در این مدت همواره ارگانی به نام صدا و سیما با موضوعی به نام انحصار حق پخش، به نوعی عاملی برای راه‌اندازی نشدن این پروژه شده است.

ادامه مطلب

iptv

تلویزیون تعاملی رسماً آغاز به کار کرد

فاز نخست گسترش تلویزیون تعاملی مهر (آی‌پی مدیا) با مشارکت صدا و سیما و مخابرات تا پایان سال جاری 140هزار خانواده را در 6 استان تحت پوشش قرار می‌دهد.

ادامه مطلب

iptv

جعبه جادو؛ از تعامل با انسان‌ها تا باز کردن در خانه

اولین بار عنوان جعبه جادو را به خود اختصاص داد و اکنون اختراع سال 1926 "جان لوگی برد" که بسیاری آن را جادویی می‌دانستند، یک چهارم از وقت بیداری مردم جهان را به خود اختصاص داده است. اما این پایانی برای تلویزیون نیست چراکه با پیشرفت دنیای فناوری، جعبه جادو هم خواستار تعامل با انسان‌ها شده و با ورود تلویزیون‌های هوشمند که درکنار آن بستری موسوم به IPTV قرار گرفته است این شانس، بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.

ادامه مطلب

تلويزيون هوشمند

شاتل به مشترکانش سرويس IP TV مي‌دهد

شرکت شاتل براي اولين بار در ايران با همکاري شرکت سروش رسانه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران اقدام به ارايه سرويس IP TV به مشترکين خود کرده است.

ادامه مطلب

تلويزيون هوشمند

راه اندازی تلویزیون اینترنتی

مهندس صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در برنامه صبح دانش گروه جوان ودانش از راه اندازی تلویزیون های اینترنتی خبر داد.

ادامه مطلب

سميعي مخابرات استان تهران

معاون توسعه و مهندسی مخابرات تهران تشریح کرد:

آخرین اخبار پیامک با تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، IPTV و فیبرکشی به منازل

معاون توسعه و مهندسی مدیر عامل شرکت مخابرات تهران از ارائه رایگان سرویس IPTV در منطقه 2 تهران، نصب 1.5 میلیون پورت ADSL در سال آینده و پیش بینی افزایش استفاده از پیامک تلفن ثابت خبر داد و گفت: عمده فعالیت مخابرات تهران، بستر سازی برای پورت پر سرعت است نه ADSL.

ادامه مطلب

تلويزيون هوشمند

دستاوردهای IPTV

امکان انتخاب برنامه های تلویزیون اینترنتی در هر بازه زمانی

تلویزیون اینترنتی یا اینترنت TV درواقع یک پروتکل تلویزیونی است که از طریق اینترنت پخش و منتشر می‌شود و از دستاوردهای آن انتخاب برنامه دلخواه در هر بازه زمانی است.

ادامه مطلب