جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آيفون
آيفون

آیفون را هرچه سریعتر آپدیت کنید!

کاربران به منظور حفاظت از حریم خصوصی و ارتقای امنیت سایبری گوشی آیفون خود بهتر است هرچه سریعتر نسخه به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS 12.4 را دریافت کنند.

ادامه مطلب

آيفون - اپل

ماجرای خاموشی گوشی‌های آیفون چیست؟

شاید نتوان با قطعیت از کاهش آمار خرید گوشی‌های آیفون پس از مشکلاتی که اپل برای اپلیکیشن‌های ایرانی ایجاد کرده خبر داد، اما به اعتقاد کارشناسان، کاربرانی هستند که درصورت نیاز به جایگزینی گوشی‌هایشان پس از سرقت، خرابی و شکستگی، سیستم عامل اندروید را جایگزین iOS کنند.

ادامه مطلب

آيفون - اپل

طبق گزارش سه ماهانه اپل؛

کاهش فروش آيفون همچنان ادامه دارد

آخرين گزارش عملکرد سه ماهه شرکت اپل نشان مي دهد روند کاهش فروش آيفون همچنان ادامه دار است. در همين راستا سودآوري شرکت ??درصد کاهش يافته است.

ادامه مطلب

آيفون 8

آیفون ارزان‌قیمت جدیدی در راه است!

گفته می‌شود اپل تا سال 2020 میلادی از یک گوشی جدید ارزان قیمت 4.8 اینچی که طراحی آن شباهت زیادی به آیفون 8 دارد، رونمایی خواهد کرد.

ادامه مطلب

آيفون 8

پس از تحریم اپل؛

350 هزار گوشی آیفون در شبکه خاموش شد

وزیر ارتباطات گفت: پس از تحریم استفاده از اپلیکیشن های ایرانی در گوشی های آیفون، ظرف مدت 5 روز روزانه 70هزار گوشی آیفون در داخل شبکه ارتباطی کشور، غیرفعال شد.

ادامه مطلب

اپليکيشن موبايل

ايران در جست‌وجوي راه‌حل حقوقي براي برنامه‌هاي حذف‌شده‌ي آيفون

در حالي که طي روزهاي گذشته، برخي از اپليکيشن‌هاي ايراني در گوشي‌هاي آيفون غيرفعال شدند، سازمان فناوري اطلاعات از تجميع گزارش‌هاي فني و حقوقي براي حل اين مشکل خبر مي‌دهد.

ادامه مطلب

آيفون ?

با آمدن قابليت تشخيص چهره هوشمند؛

کاربران آيفون واتس‌اپ را آپديت کنند!

قابليت احراز هويت و تشخيص چهره هوشمند براي کاربران آيفون اپليکيشن پيام‌رسان واتس‌اپ در دسترس قرار گرفت.

ادامه مطلب

آيفون - اپل

کاربران آيفون مراقب شنود مکالمات‌شان باشند!

گزارش‌هاي متعددي از سوي کارشناسان و کاربران محصولات اپل منتشر شده که نشان مي‌دهد وجود يک باگ جديد در پلتفرم تماس ويديويي فيس تايم، امکان شنود صداي پيرامون کاربران را به افراد غريبه و هکرها مي‌دهد.

ادامه مطلب

آيفون 10

چند توصيه براي جلوگيري از هک شدن آيفون

بسياري از کاربران گوشي‌هاي آيفون تصور مي‌کنند که هرگز گرفتار هک و حملات سايبري نمي‌شوند اما جالب است بدانيد علي رغم ادعاي اپل ، به عنوان شرکت سازنده اين محصولات ، گوشي هاي آيفون نيز درست همانند ساير گوشي‌هاي اندرويدي قابل هک بوده و به هکرها و مجرمان سايبري اين امکان را مي‌دهند تا در صورت لزوم به اطلاعات موردنياز کاربران و قربانيان مدنظر خود دسترسي و نفوذ پيدا کنند.

ادامه مطلب

آيفون 10

امکان دسترسی به لیست مخاطبان و عکس‌ها در آیفون

آسیب‌پذیری دور زدن گذرواژه (passcode bypass) در نسخه 12 iOS اپل می‌تواند به مهاجمان امکان دسترسی به عکس‌ها و مخاطبان (شامل شماره تلفن‌ها و ای‌میل‌ها) در آیفون XS و سایر دستگاه‌ها را ‌بدهد.

ادامه مطلب