جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اتحاديه-بين-المللي-مخابرات
itu

بزرگ‌داشت روز دختران فاوایی

اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) روز دختران فاوایی را در چهارمین پنج‌ شنبه‌ی هر سال جشن می‌گیرد که ابتکاری آگاهی‌بخش به منظور تبلیغ شغل‌‌های فاوایی برای نسل جدید دختران علاقه‌مند به آفرینش‌های فاوایی است. آی‌تی‌یو سپاس‌گزار صدها سازمانی است که در این جنبش جهانی شرکت کرده‌اند تا زنان مهیای قرار گرفتن در جایگاه آفرینش‌گران فاوایی فردا بشوند.

ادامه مطلب

حمدون توره

درپيام دبيرکل ITU

شعار روزجهاني مخابرات درسال 2014 " باند پهن براي توسعه پايدار " اعلام شد

دريکصدوچهل و نهمين سال تشکيل اتحاديه جهاني مخابرات، دسترسي به باند پهن براي رسيدن به بهداشت ، تحصيلات ، تجارت، رشد اقتصادي و اجتماعي پايدار اولويت جهاني تعيين شده است.

ادامه مطلب

itu

تدارک آی‌تی‌یو برای جشن 150 سالگی در سال 2015

اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات با تاکید بر آمیزه‌ی منحصر به فرد تاریخچه‌ی غنی و یاری‌های خود به نوآوری، مهیای جشن 150 سالگی خود در سال 2015 می‌شود و به صورت پررنگی به نقش محوری خود در تمام تغییرات مهم مخابرات می پردازد.

ادامه مطلب

Mobile data

جلوزدن شمار تلفن همراه از جمعیت زمین در سال 2014

طبق اعلام اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو)با نزدیک شدن ضریب نفوذ تلفن همراه به 100 درصد، در سال 2014 شمار تلفن‌های همراه جهان از جمعیت کره‌ی زمین بیش‌تر می‌شود.

ادامه مطلب

itu

سران ICT جهان در دوبي گردهم آمدند

سران فناوري اطلاعات و ارتباطات در جهان در نشست Telecom World 2012 که توسط اتحاديه بين المللي مخابرات در دوبي برگزار شد، گردهم آمدند. در اين نشست ? روزه به موضوعات داغ روز صنعت ارتباطات و فناوري اطلاعات در جهان پرداخته شد.

ادامه مطلب