شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اتصالات
امارات

مشترکان اتصالات از خدمات LTE برخوردار شدند

شرکت مخابراتی اتصالات امارات متحد عربی اعلام کرد که خدمات فراخ‌باند سیار LTE برای مشترکان پس‌پرداختی داخلی این شرکت به طور تجاری راه‌اندازی شده است.

ادامه مطلب

4s

اتصالات در ماه جاری در امارات آیفون 4S عرضه می‎کند

یکی از دو بهره‎بردار مخابراتی امارات متحده عربی، اتصالات اعلام کرد در ماه جاری فروش اپل آیفون 4S را در این کشور آغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب

etisalat

اتصالات دخالت در رسوایی طیف نسل 2 هندوستان را تکذیب کرد

شرکت اتصالات امارات متحد عربی هر گونه دخالت در رسوایی طیف نسل دوم در هندوستان را تکذیب کرد و اعلام کرد که گروه مشترک این شرکت در هندوستان به نام اتصالات‌ دی‌بی قاطعانه از خود در برابر اتهامات مقامات هندوستان دفاع خواهد کرد.

ادامه مطلب

etisalat

سود اتصالات در سه ماهه‌ سوم امسال به 468 میلیون دلار رسید

به علت افزایش سریع‌تر هزینه‌های بهره‌برداری نسبت به درآمدها سود شرکت مخابراتی اتصالات امارات در سه‌ماهه‌ سوم امسال 1 درصد افت کرد و به 1.72 میلیارد درهم (468 میلیون دلار) رسید.

ادامه مطلب

ets

اتصالات مصر ورود به بورس را به تاخیر انداخت

شاخه‌ مصری شرکت اتصالات امارات برنامه‌ پیوستن به بورس قاهره را تا فرو نشستن ناآرامی‌های سیاسی و اقتصادی در این کشور به تعویق انداخت.

ادامه مطلب

اتصالات

اتصالات نخستین دوره‌ گواهینامه‌ ‌LTE هواووی را برگزار می‌کند

آموزشگاه شرکت اتصالات امارات با همکاری شرکت هواووی نخستین دوره‌ گواهینامه‌ LTE در خاورمیانه را تاسیس کرد که هدف از آن تربیت متخصصان مسلط به تجاری سازی، بهره‌برداری، نگه‌داری، طراحی و بهینه‌سازی این خدمات است.

ادامه مطلب

اتصالات

اتصالات در امارات شبکه LTE راه انداخت

شرکت اتصالات برای راه‎اندازی شبکه LTE، بیش از 700 ایستگاه پایه را ارتقا داده و تجهیز کرده است تا قادر به ارایه خدمات نسل چهارم در این کشور باشد.

ادامه مطلب

win

اچ‌پی اتصالات را در فهرست قهرمانان بهینه‌سازی کسب و کار قرار داد

شرکت اچ‌پی بهره‌بردار اماراتی اتصالات را در فهرست هشت شرکت قهرمان بهینه‌سازی کسب و کار منطقه‌ی اروپا، خاورمیانه و آفریقا(EMEA) در سال 2010 قرار داد.

ادامه مطلب

اتصالات

اتصالات در سال 1999 وارد آفریقا شد

اتصالات سرمایه‌گذار سال آفریقا شد

گروه مخابراتی اتصالات امارات در مراسم سالانه‌ جوایز کسب ‌و کار آفریقا در لندن جایزه‌ سرمایه‌گذار سال آفریقا را دریافت کرد زیرا طی 12 سال در یازده بازار آفریقا حضور فعال داشته است و همچنان برای راه‌اندازی و گسترش خدمات سرمایه‌گذاری می‌کند.

ادامه مطلب

اتصالات

اتصالات امسال 80 درصد امارات را تحت پوشش LTE قرار می‎دهد

بهره‌بردار مخابراتی امارات متحده عربی، اتصالات در نظر دارد تا پایان سال 2011 میلادی 80 درصد از نواحی پرجمعیت کشور را تحت پوشش فناوری LTE قرار ‌دهد.

ادامه مطلب