چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
استخراج-رمز-ارز
رمز ارز

آمریکا برای اولین بار با عبور از چین، به قطب استخراج بیت کوین دنیا تبدیل شد

براساس داده‌های آماری دانشگاه کمبریج، ایالات متحده برای اولین بار توانسته با عبور از چین به مقصد شماره یک استخراج‌کنندگان بیت کوین در جهان تبدیل شود.

ادامه مطلب

رمز ارز

بازگشت ایران به صنعت استخراج ارزهای دیجیتال تا ۱ ماه آینده

ممنوعیت استخراج رمزارزها در ایران در تاریخ ۲۲ سپتامبر منقضی خواهد شد و ایران عملا به صنعت استخراج ارزهای دیجیتال بازمی گردد.

ادامه مطلب

رمز ارز

روند نگران کننده جرائم مربوط به ارزرمزها

نتایج یک بررسی که توسط موسسه سایفرتریس انجام شده، نشان می دهد جرائم مربوط به ارزرمزها در هفت ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ شرایط نگران کننده ای داشته است.

ادامه مطلب

رمزارز

نوسان در بازار رمزارزها بسیار شدیدتر از بازارهای دیگر

به گفته یک فعال حوزه رمزارز و بلاک‌چین، اگرچه روند کلی بیت‌کوین همواره صعودی بوده است، اما بازار رمزارزها نوسانات بسیاری دارد و افرادی که می‌خواهند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند، باید پولی را وارد این بازار کنند که تحمل از دست دادنش را دارند.

ادامه مطلب

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین چیست و چگونه صورت می گیرد؟

استخراج ارز دیجیتال برای همه کسانی که در این بازار فعالیت می کنند یا کسانی که فقط اخبار را دنبال می کنند موضوعی است که دوست دارند درباره آن بیشتر بدانند.

ادامه مطلب

بیت کوین

ارتباط استخراج بیت‌کوین با خاموشی‌ها چیست؟

رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاک‌چین ایران از تبلیغات در مورد نقش استخراج رمزارز در کمبود انرژی و آلودگی هوا انتقاد کرده‌ و با مقایسه آمار مصرف انرژی در کشور طی سال‌های گذشته، اظهار کرد: این آمار نشان می‌دهد که رشد مصرف انرژی در سال جاری نسبت به روند سال‌های گذشته جهش معناداری نشان نمی‌دهد.

ادامه مطلب

رمز ارز

تبصره جدید برای تصویب نامه

استخراج رمز ارز برای تامین ارز واردات کشور

استخراج کنندگان باید رمز ارز دست اول تولید شده را تا سقف مجاز و به صورت مستقیم ( بدون واسطه ) به کانال های معرفی شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عرضه نمایند.

ادامه مطلب