یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امنيت-موبايل
تلفن همراه

اطلاعات گوشی‌ هوشمند شما چقدر امن است؟

اگرچه آماری رسمی از کاربران گوشی‌های هوشمند در ایران وجود ندارد اما طبق اظهارات مسئولان حداقل ۴۰ میلیون کاربر اسمارت‌فون در ایران وجود دارد که دانستن برخی نکات، برای حفظ امنیت اطلاعات این افراد ضروری است.

ادامه مطلب

سامسونگ - امنيت تلفن همراه

Knox سامسونگ، قدرتمندترین پلتفرم امنیتی موبایلی است

سامسونگ چند سال پیش سیستم امنیتی اختصاصی موبایلی خود را معرفی کرد. این پلفترم که Knox نام دارد حالا توانسته عنوان قدرتمندترین سیستم امنیتی موبایلی را از آن خود کند.

ادامه مطلب

امنيت - تلفن همراه - لپ تاپ

7 اشتباه مهم که امنیت گوشی را از بین می برد

تلفن های همراه که بخش عظیمی از اطلاعات شخصی ما را در خود نگهداری می کنند نیاز به نگهداری و دور ماندن از دست افراد سودجو دارد.7 اشتباهی که شاید بسیار ساده باشد اما میتوانید حریم شما را به خطر بیاندازد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

اصول اساسی امنیت موبایل

وقتی در حرکت هستید چگونه می‌توانید ایمن بمانید؟ Mobile Computing به بخشی عظیم از زندگی اکثر افراد بدل شده است، اما امنیت موبایل؟ برای دستیابی به آن باید اندکی تلاش کنید. در حالی که اغلب ما از قوانین ابتدایی ایمن ماندن در خانه یا زمانی که آن‌ لاین هستیم اطلاع داریم، دانستن این که وقتی از تبلت‌ ها و گوشی‌ های هوشمندمان استفاده می‌ کنیم باید چه اقداماتی به انجام برسانیم یک موضوع کاملا متفاوت به شمار می‌ رود.

ادامه مطلب

حملات سايبري

در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

همایش شناخت جرایم سایبری برگزار می‌شود

همایش "شناخت جرایم سایبری" با موضوع "تامین امنیت موبایل و کامپیوتر" دوشنبه 15 اردیبهشت ساعت 16 در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

ادامه مطلب