جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امواج-موبايل
امواج موبايل

نتایج پژوهش‌های جدید

امواج موبایل برای سلامتی بدن ضرر دارد؟

نتایج تازه‌ترین پژوهش‌های انجام شده توسط انجمن سلامت عمومی کالیفرنیا حاکی از آن است که کاربران نباید گوشی همراه خود را در نزدیکی بدن خود قرار دهند تا مضرات حاصل از تشعشعات آن را به حداقل برسانند.

ادامه مطلب

امواج موبايل

آسیب‌های امواج موبایل

یک عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آسیب‌های امواج الکترومغناطیسی بر مغز و گوش افراد، دردهای مزمن، سر شدگی پا و حتی مشکلات روانی را از جمله این آسیب‌ها برشمرد.

ادامه مطلب

عظيم فر

موبايل بيشترين سيگنال مضر را دارد

مديرکل سرويسهاي راديويي سازمان تنظيم مقررات ارتباطات، جزئيات استانداردهاي مدنظر در تشعشعات آنتن و گوشيهاي موبايل وساير امواج الکترومغناطيسي را تشريح کرد و گفت: پارازيت داراي سيگنال قوي نيست.

ادامه مطلب

مغز

مدیر مرکز تحقیقات بیوشیمی دانشگاه تهران:

امواج الکترومغناطیس حافظه و عملکرد مغز را مختل می کند

مدیر مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران گفت: نتایج تحقیقات این مرکز نشان می دهد که امواج الکترومغناطیس می تواند بر حافظه و سیستم مغز تاثیر گذاشته و عملکرد آنها را با اختلال مواجه کند.

ادامه مطلب

پروفسور سميعي

پرفسور سمیعی :

مطالب موجود در فضای مجازی متعلق به من نیست

پروفسور سمیعی برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب در جهان گفت: مطالب منعکس‌شده در فضای مجازی ایران اغلب متعلق به من نیست.

ادامه مطلب

سيگنال - امواج

مقایسه فرکانس گوشی‌های موبایل با اجاق مایکروویو

فرکانس کار اجاق مایکروویو که مشابه با فرکانس مودم‌های WiFi و گوشی‌های موبایل نسل سه و چهار است حدود یک میلیون بار کمتر از مرز فرکانسی تشعشع یونیزان است.

ادامه مطلب

سيدحسين هاشمي

استاندار تهران خواستار شد

انتشار نتایج تحقیقات روی امواج آنتن‌های موبایل

استاندار تهران روز گذشته با حضور در پانزدهمین نمایشگاه تلکام گفت: انتشار تحقیقات بی ضرر بودنBTS و اینکه این تشعشعات تفاوتی با تشعشعات رادیو و تلویزیون ندارد می تواند به رفع نگرانی مردم و اثبات بی ضرر بودن این آنتن‌ها تاثیرگذار باشد.

ادامه مطلب