یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
امیر-ناظمی
ip

رای قطعی دادگاه: مخابرات باید اجاره IP آدرس‌ها را به دولت پرداخت کند

‌رای قطعی دادگاه شکایت سازمان فناوری اطلاعات از شرکت مخابرات ایران درباره استفاده از IP آدرس‌های کشوری به نفع سازمان فناوری اطلاعات صادر شد و بدین ترتیب مخابرات ایران باید برای استفاده از حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار IP آدرس کشوری هزینه پرداخت کرده و مطالبات سال‌های گذشته را نیز به حساب دولت واریز کند.

ادامه مطلب

فضای کار اشتراکی

تیم‌های مستقر در محل کار اشتراکی یا شتاب دهنده‌ها کد کارگاه اختصاصی می‌گیرند

رییس سازمان فناوری اطلاعات خبر از صدور بخشنامه‌ای از سوی سازمان تامین اجتماعی به ادارات کل بیمه‌ای استان‌ها داده که بر اساس آن استارتاپ‌ها و تیم‌های دانش بنیان که در محل کار اشتراکی و شتابدهنده‌ها و همچنین مراکز فعالیت دارند، زین پس یک کد کارگاه اختصاصی خواهند داشت.

ادامه مطلب

جعبه ابزار

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران:

جعبه ابزار را برای دستگاه‌های دولتی ساخته‌ایم

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به اینکه این سازمان ارایه دهنده خدمت مستقیم به مردم نیست، بلکه وظیفه ایجاد زیرساخت را دارد، گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران، جعبه ابزار را برای دستگاه‌های دولتی ساخته ‌است.

ادامه مطلب

امیر ناظمی

سهل‌انگاری شرکت‌ها در صیانت از حریم شخصی

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مرکز مجازی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه کارشناسان نهادهای دولتی و عمومی، گفت: هم‌اکنون قوانین کیفری و جرم‌انگاری ویژه برای نشت اطلاعات در قوانین موجود کشور وجود ندارد و به همین دلیل است که سهل‌انگاری‌ها گاهی بیشتر می‌شود.

ادامه مطلب

امیر ناظمی

معاون وزیر ارتباطات منتشر کرد:

ایموجی‌های اینستاگرام خبر از حال بد مردم می‌دهند

امیر ناظمی با انتشار آماری از اموجی‌های منتشر شده در بخش نظرات پست‌های اینستاگرام، از حال بد مردم خبر داد.

ادامه مطلب