سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
انتصاب
رضوی زاده

سرپرست جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمد رضوی زاده به‌عنوان سرپرست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات

۱۰ مدیر در ۱۱ سمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تغییرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم که با وزارت عیسی زارع‌پور آغاز شد در ماه‌های گذشته به صورت آرام جریان داشته از معاونان وزیر آغاز شده است. این تغییرات هنوز به کمیسیون‌های مرتبط با وزارت ICT نرسیده؛ اما هیات مدیره یک شرکت را شامل شده است.

ادامه مطلب

شرکت زیرساخت

سه عضو جدید هیات مدیره شرکت زیرساخت منصوب شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی سه عضو جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب کرد.

ادامه مطلب

انتصاب

مجری پروژه توسعه خدمات دولت الکترونیک منصوب شد

وزیر ارتباطات در حکمی امیر ناظمی را به عنوان مجری پروژه توسعه خدمات دولت الکترونیکی در راستای اهداف توسعه ای شبکه ملی اطلاعات منصوب کرد.

ادامه مطلب

مرکز ملی فضای مجازی

انتصاب در مرکز ملی فضای مجازی

طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، امیر خوراکیان به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.

ادامه مطلب

شرکت زیرساخت

دوانتصاب جدید در شرکت ارتباطات زیرساخت

طی احکام جداگانه ای از سوی مهندس فتاحی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ، دو انتصاب جدید در شرکت صورت گرفت.

ادامه مطلب

محمد جواد آذري جهرمي

انتصاب دو مديرجوان در وزارت ارتباطات

بعد از سخنان امروز رييس جمهوري مبني بر بکارگيري از نسل جوان در سطوح عالي مديران، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات دو جوان را در سمت هاي عالي مديريتي منصوب کرد.

ادامه مطلب

وحيد يزدانيان

الزام کسب شاخص هاي شايستگي قبل از انجام هر انتصاب

رييس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به الزامي شدن ارزيابي شايستگي ها قبل از انجام هر انتصابي در دستگاه هاي دولتي گفت: بدين ترتيب افرادي که شايستگي دارند امکان رشدشان فراهم مي شود و افرادي که شايسته نباشند از دور چرخه مديريت حذف مي شوند تا سيماي مديريت کشور به سمت جوان گرايي، حرفه اي و تخصصي شدن پيش رود.

ادامه مطلب

امير حسين دوايي

وزیر ارتباطات

طی حکمی دکتر امیر حسین دوایی را به سمت معاون فناوری و نوآوری منصوب کرد

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر امیرحسین دوایی به سمت معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

ادامه مطلب

آقاي خامنه اي

رهبر معظم انقلاب اسلامی

در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را منصوب کردند

۱۰ وظیفه و مأموریت شورای عالی فضای مجازی در دوره جدید/ ارتقای ایران به قدرت سایبری در طراز قدرت‌های تأثیرگذار جهانی/ تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات/ سالم‌سازی و حفظ امنیت همه‌جانبه فضای مجازی کشور

ادامه مطلب