یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
اينترنت-پاک
فيلترينگ هوشمند

میزان موفقیت فیلترینگ هوشمند/ فیلترینگ هوشمند باید موفق شود

حفظ امنیت و پاکی فضای مجازی از سال‌ها پیش دغدغه مسوولان مختلف بود و برای پالایش این فضا طرح‌های مختلفی چون اینترنت پاک و بعدها فیلترینگ هوشمند در دستور کار قرار گرفت.

ادامه مطلب

حجت‌الاسلام سيد مهدي خاموشي -  سازمان تبليغات

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

دغدغه رئیس‌جمهور اینترنت پاک است/ تدوین اخلاق تعالی برای اینترنت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم تدوین اخلاق تعالی در استفاده از فضای مجازی، تاکید کرد و گفت: باید معلومات مضر و وقت‌گیر از فضای مجازی پاک شود.

ادامه مطلب

mazlomi

رییس هیئت مدیره زیرساخت

ایران آماده ارائه اینترنت پاک به عراق است

معاون فنی وزارت ارتباطات کشور عراق به همراه هیات بلندپایه ، با معاون وزیرورییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت دیدارکرد.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات اعلام کرد:

تفاوت اینترنت پاک با فیلترینگ

طرح «اینترنت پاک» پس از مطرح‌ شدنش سوالات متعددی را در میان کاربران اینترنت کشور ایجاد کرد و بیم آن می‌رفت که با اجرایی شدن آن، فیلترینگ موجود در کشور افزایش یابد اما وزیر ICT درباره این طرح می‌گوید: این بحث در حد یک ایده بود اما اکنون با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و دانشمندان داخلی در تلاشیم که آن را به حد یک طرح نزدیک کنیم.

ادامه مطلب

فيلترينگ

مسیر اینترنت پاک از فیلترینگ می‌گذرد؟

ترکیب «اینترنت پاک» هم مانند بسیاری واژه‌های دیگر از آن دسته تعبیراتی است که زمان دقیق اجرای آن مشخص نیست بلکه تعریف مشخصی برای آن ارایه نشده و همین موضوع دستیابی به آن را با اما و اگرهای متعددی همراه می‌کند.

ادامه مطلب

اينترنت

برای اینترنت پاک فرهنگ‌سازی کرده‌ایم؟

اجرای اینترنت پاک با مفهوم محدودیت دسترسی به برخی وب سایت‌ها نشدنی است چرا که هنوز میزبانی بسیاری از وب سایت‌ها در خارج کشور قرار دارد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

معاون وزیر ارتباطات:

ایران آمادگی ارائه اینترنت پاک به عراق را دارد

ایران و عراق برای گسترش زیرساخت های ارتباطی بین دو کشور اعلام آمادگی کردند در همین راستا معاون وزیر ارتباطات ایران گفت: ایران آمادگی ارائه اینترنت پاک به عراق را دارد.

ادامه مطلب