شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اينترنتي
امارات

جرایم اینترنتی سالی بیش از 600 میلیون دلار در امارات هزینه به بار می‌آورد

در همایش جرایم سایبری ابوظبی اعلام شد این جرایم سالی بیش از 600 میلیون دلار برای اقتصاد امارات هزینه به بار می‌آورد و از حملات ویروسی و بدافزاری تا مزاحمت‌های اینترنتی را دربرمی‌گیرد.

ادامه مطلب

پست

مدیر روابط عمومی شرکت پست:

بسته‌های غیراخلاقی خارج از شبکه پست جابه‌جا می‌شوند

مدیر روابط عمومی شرکت پست با بیان اینکه این شرکت به تمامی کالاهایی که از طریق بازار الکترونیکی شرکت پست خرید و فروش می شود، نظارت دارد، اعلام کرد: خرید و فروش اینترنتی که خارج از شبکه رسمی پست کشور صورت می گیرد، ارتباطی به شرکت پست ندارد.

ادامه مطلب

اينترنت

مرکز توسعه و مدیریت اینترنت کشور اعلام کرد:

سرویس دهندگان برتر اینترنتی در مهر ماه مشخص شدند

شرکت‌های برتر ارایه دهنده سرویس اینترنت در مهر ماه امسال و براساس تست سنجش سرعت که از سوی کاربران اینترنتی انجام شده است مشخص شدند.

ادامه مطلب

سبوحي

آغاز مهاجرت ایرانیان به نسخه ششم پروتکل اینترنت

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از ابلاغ آیین نامه ساماندهی آدرس های عددی اینترنتی در کشور خبر داد.

ادامه مطلب

گوگل خدمات موسیقی اینترنتی عرضه می کند

طبق گزارش نشریه‌ وال‌استریت، گوگل به زودی خدمات موسیقی اینترنتی جدید عرضه می‌کند که به خدمات نوپای آمازون شباهت زیادی خواهد داشت.

ادامه مطلب

تزئيني

درآمد تبلیغات اینترنتی در آمریکا از تبلیغات روزنامه‌ای فراتر رفت

درآمد تبلیغات اینترنتی در آمریکا برای نخستین بار از تبلیغات روزنامه‌ای فراتر رفت.

ادامه مطلب

تلفن اينترنتي

آخرین وضعیت تلفن اینترنتی در کشور

در حال حاضر تمام شرکت‌های فعال در زمینه تلفن اینترنتی دارای مجوز از طریق دو شرکت برنده مزایده‌ VOIP شرکت ارتباطات زیرساخت به نام‌های تراشه سبز و پیشگامان کویر یزد که در زمینه ترمینیشن و اورجینیشن فعالیت می‌کنند، ارتباطات خود را برقرار می‌کنند که البته شرکت ضحی کیش نیز به‌عنوان یکی از سه شرکت برنده مزایده بود که ارتباطش از چند ماه پیش قطع شده است.

ادامه مطلب

گوگل

بازار تبلیغات اینترنتی در چند سال آینده به 100 میلیارد دلار می رسد

شرکت گوگل اعلام کرد ارزش بازار تبلیغات تصویری اینترنتی در چند سال آینده به 100 میلیارد دلار می‌رسد که این موضوع فرصت بزرگی برای این شرکت محسوب می شود.

ادامه مطلب

اينترنت

رتبه‌بندی شرکت‌های برتر اینترنتی دی ماه

مرکز توسعه و مدیریت اینترنت با راه اندازی سرویس سنجش سرعت اینترنت فهرست شرکتهای برتر ارائه دهنده خدمات اینترنت در دی ماه را اعلام کرد و از سرویس دهندگان اینترنت خواست تا با تشویق کاربران خود به انجام تست سرعت دریافتی اینترنت در این رده بندی قرار گیرند.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ دوربین اینترنتی ساخت

سامسونگ دوربین جدیدی طراحی کرده که امکان اتصال به اینترنت را دارد بنابراین می توان به سرعت تصاویر و عکس های گرفته شده را به اشتراک گذاشت.

ادامه مطلب