یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
اپراتور-تلفن-همراه
سيم کارت

سیم‌کارت‌ شاتل موبایل به زودی وارد بازار می‌شود

اپراتور تلفن همراه شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل، از برنامه خود به منظور راه‌اندازی شبکه نسل جدید اپراتور تلفن همراه ایران و عرضه سیم‌کارت‌های نسل جدید با قابلیت برقراری مکالمه، تبادل پیامک و دسترسی به اینترنت بر پایه فناوری‌های 3G و 4G خبر داد.

ادامه مطلب

صادق عباسي شاهکوه

حوزه ارتباطات ظرفیت بالایی برای فعالیت MVNO دارد

بخش دیتا در پایان سال ۹۹ حدود ۲۷ درصد از درآمد حوزه ارتباطات را به خود اختصاص خواهد داد. این رقم تا پایان سال ۹۴ حدود ۵درصد بوده است.

ادامه مطلب

ارتباطات - اينترنت - مخابرات

معرفی ارزشمندترین اپراتورهای تلفنی ایران/ رایتل رتبه‌ نگرفت

سازمان مدیریت صنعتی ایران به تازگی لیستی از ۱۰۰ شرکت بزرگ و برتر ایرانی را منتشر کرده که هلدینگ مخابرات ایران و اپراتور اول موبایل رقابت تنگاتنگی را در شاخص‌های ارزیابی شده داشته‌اند و در میان ۱۰۰تای اول قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب

واعظي

مبادله تفاهمنامه ترابردپذیری شماره موبایل

وزیر ICT خبر داد: سرمایه‌گذاری 640 میلیاردی برای تغییر اپراتور موبایل

مراسم امضای موافقتنامه ارایه خدمات ترابردپذیری شماره بین اپراتورهای تلفن همراه و اعطای پروانه سراسری انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم برگزار شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

کدام اپراتور پیروز میدان اینترنت‌موبایل است؟

کدام اپراتور تلفن همراه اینترنت بهتری دارد؟ یا کدامیک ارزان‌ترین اینترنت را به کاربرانشان ارائه می‌دهند؟ در این بین کدام شرکت شبکه گسترده‌تری دارد و مشترکین خود را راضی نگه داشته است؟ اینها سوالاتی است که بعضا از سوی کاربران مطرح می‌شوند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

در آخرین رده‌بندی رسمی شرکت های برتر ایران اعلام شد

رتبه دوم یک اپراتور تلفن همراه در بخش ارزش بازار

در هجدهمین رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-100) یک شرکت حوزه ICT عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» و یک اپراتور تلفن همراه از نظر شاخص «بالاترین ارزش بازار» رتبه دوم را کسب کرد.

ادامه مطلب