چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
اینترنت-اشیاء
۲۰۲۲

جهان در سال ۲۰۲۲ بر مدار کدام فناوری ها می چرخد

دومین سال از دهه دوم قرن بیست و یکم در حالی آغاز شده که ترندهای فناوری جهان وارد عرصه جدیدی شده و اکنون به نظر می رسد متاورس، خودروهای برقی، بلاکچین و ربات ها جهان را دگرگون می کنند.

ادامه مطلب

اینترنت اشیا

فقط یک‌پنجم تولیدکنندگان اینترنت اشیاء نگران امنیت سایبری هستند

از هر پنج تولیدکننده دستگاه‌های مرتبط با اینترنت اشیا (IoT) چهار کمپانی هیچ‌گونه راهکاری را در زمینه افشای آسیب‌پذیری‌های امنیتی و شیوه‌های اولیه امنیت سایبری ارائه نمی‌دهند.

ادامه مطلب

مبین نت

مبین‌نت نخستین پروژه کشاورزی هوشمند ایران را راه‌اندازی می‌کند

در مراسم امضای تفاهم‌نامه نخستین پروژه کشاورزی هوشمند در ایران، ضمن معرفی شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌عنوان اولین اپراتور حوزه اینترنت اشیاء در بخش کشاورزی از سرویس هوشمند این شرکت رونمایی شد.

ادامه مطلب

اینترنت اشیاء

جزئیات دوره آموزشی کاربردی و تخصصی اینترنت اشیاء در پارک فناوری تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری مرکز نوآوری اینترنت اشیا(آیوتیک)، دوره‌ی آموزشی اینترنت اشیاء (ویژه تابستان ۱۴۰۰) را برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

اینترنت اشیاء

راه‌اندازی آزمایشگاه اینترنت اشیاء در ناحیه نوآوری IOT

معاون مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از راه‌اندازی آزمایشگاه اینترنت اشیاء به کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت همراه اول در ناحیه اینترنت اشیاء پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خبر داد و گفت: در این آزمایشگاه دغدغه فنی برای کسانی که قصد کار بر روی اینترنت اشیاء را دارند، از میان می‌رود.

ادامه مطلب

ایران دیجیتال

ایرانسل حامی رویداد «هفتۀ ایران دیجیتال» و نمایشگاه مربوطه

ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از رویداد هفتۀ ایران دیجیتال، در نمایشگاه تخصصی این رویداد با نام اینترنت اشیا (IoTex)، حضور پیدا می‌کند.

ادامه مطلب

اینترنت اشیاء

ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد

ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء از امروز (دوشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه) به مدت دو روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

ادامه مطلب

اینترنت اشیاء

ارتباطات هوشمندانه در ایران دیجیتال با ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء

رویداد «هفته ایران دیجیتال» همراه با برگزاری وبینارهای تخصصی و ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء (IoT۲۰۲۱) با شعار «ارتباطات هوشمندانه در ایران دیجیتال» برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

لینک نت

با حضور رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور

لینک‌نت اولین شبکه اینترنت اشیاء کشور راه‌اندازی شد

تفاهم‌نامه میان کنسرسیوم لینک‌نت و سازمان فناوری اطلاعات با هدف توسعه شبکه عمومی اینترنت اشیاء کشور ۹ بهمن در محل صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور رئیس سازمان فناوری اطلاعات امضا شد.

ادامه مطلب

محصولات

محصولات عجیب و غریب هواوی در حوزه اینترنت اشیا

شرکت هواوی با هدف نمایش توانمندی‌های خود برای تولید محصولات متنوع مبتنی بر اینترنت اشیا ابتکار عمل تازه ای به خرج داده و ابزار عجیبی را روانه بازار کرده است.

ادامه مطلب