جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینترنت-خانگی
زارع پور

افزایش سرعت و کیفیت اینترنت خانگی با اجرای سراسری شبکه فیبرنوری

وزیر ارتباطات گفت: اصرار داریم تا شبکه فیبر نوری را به عنوان منبع شبه-نامحدود انتقال دیتا در سراسر ایران اجرا کنیم تا کیفیت و سرعت شبکه دیتای ثابت خانگی به حداکثر برسد و رضایت مردم عزیز را برآورده کند.

ادامه مطلب

سرعت اینترنت

سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان رشد کرد/ جایگاه ایران در اینترنت

گزارش جدید سرعت جهانی اینترنت موبایل و ثابت حاکی از رشد متوسط هر دو شاخه در ماه آوریل است. در این میان متوسط سرعت ثابت ایران ۴ پله سقوط و اینترنت موبایل آن ۴ پله رشد کرده است.

ادامه مطلب

۵G

راه‌اندازی سایت‌های ۵G کلید خورد

راه‌اندازی سایت‌های ۵G در ایران در سال ۱۳۹۹ آغاز شد و اپراتورهای همراه و همچنین ارائه‌دهندگان اینترنت خانگی، در مسیر توسعه و تجاری‌سازی نسل پنجم اینترنت گام برداشتند.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

آذری جهرمی: اینترنت خانگی ۵G این هفته عرضه می‌شود

وزیر ارتباطات در تازه‌ترین گفت‌وگوی مستقیم خود با مردم از طریق کانال تلگرامی‌اش از عرضه اینترنت خانگی ۵G در هفته جاری و رفع انحصار زیرساخت در بخش واردات پهنای باند به ایران خبر داد. اینترنت خانگی ۵G این هفته عرضه می‌شود

ادامه مطلب

مبین نت

مبین‌نت برترین اپراتور حوزه اینترنت بی‌سیم ثابت در تهران و مراکز استان‌ها شد

مبین‌نت براساس اعلام رسمی وب‌سایت رگولاتوری، به عنوان برترین اپراتور حوزه اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت در تهران و مراکز استان‌ها معرفی شد.

ادامه مطلب

اینترنت معلمان

قابل توجه معلمان بازمانده از دریافت بسته‌های رایگان اینترنتی

معلمان بازمانده از ثبت‌نام دریافت بسته‌های هدیه اینترنتی آموزش مجازی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند که فعال‌سازی این بسته‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود.

ادامه مطلب

جهرمی

وزیر ارتباطات خبر داد:

ارایه اینترنت خانگی با ۴ برابر سرعت فعلی در قم / تهران بزودی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارایه اینترنت خانگی در شهر قم گفت: از عصر امروز در شهر قم اینترنت خانگی با ۴ برابر سرعت فعلی ارایه می شود.

ادامه مطلب