جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
اینترنت-موبایل
اینترنت موبایل

قیمت اینترنت موبایل در جهان؛ جایگاه ایران چندم است؟

طبق اعلام اتحادیه جهانی مخابرات، اینترنت همراه ایران در بین کشورهای ارزان از نظر شاخص برابری قدرت خرید قرار دارد این در حالی است که اپراتورها در تلاشند تا تعرفه های خود را افزایش دهند.

ادامه مطلب

اینترنت موبایل

صعود شش رتبه‌ای سرعت اینترنت موبایل

میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه مارس ۲۰۲۲، به ۲۴.۹۰ مگابیت‌برثانیه رسیده و ایران را در جایگاه ۷۴ از میان ۱۴۱ کشور قرار داده که شش پله بالاتر از ماه گذشته است.

ادامه مطلب

اینترنت موبایل

کیفیت اینترنت موبایل ۲ برابر می‌شود

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه طبق برنامه ریزی، کیفیت اینترنت موبایل تا ۳ سال آینده حداقل دو برابر می‌شود، گفت: در ۳ سال آینده به ۱۰ درصد جمعیت کشور، نسل پنجم اینترنت (۵G) ارائه می‌شود.

ادامه مطلب

اینترنت موبایل

اختلال اینترنت در شبکه همراه اول

سخنگوی وزارت ارتباطات از بروز اختلال در شبکه اینترنت اپراتور همراه اول خبر داد و گفت: شبکه زیرساخت در حالت مناسب است.

ادامه مطلب

اینترنت موبایل

اینترنت موبایل هم گران شد | بسته‌های به‌صرفه حذف شدند

۲ اپراتور مسلط موبایل کشور در اقدامی هماهنگ، تعدادی از بسته‌های پرطرفدار و به‌صرفه خود ازجمله بسته‌های ۶ ماهه و یکساله را حذف کردند.

ادامه مطلب

سرعت اینترنت

اینترنت موبایل ایران در رتبه ۸۰ جهانی قرار گرفت

میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه فوریه سال ۲۰۲۲، به ۲۲.۴۲ و میانه سرعت دانلود اینترنت ثابت ۹.۷۸ مگابیت‌ بر ثانیه رسیده که ایران به ترتیب به رتبه‌های ۸۰ و ۱۴۵ جهانی رسانده است.

ادامه مطلب

انیترنت موبایل

تعرفه‌های اینترنت موبایل پایین است/امکان سرمایه‌گذاری وجود ندارد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم اصلاح تعرفه‌های ارتباطات سیار بیان کرد: به دلیل پایین بودن تعرفه در بخش موبایل، هم امکان سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر وجود نداشته و هم فرهنگ مصرف عمومی به سمت استفاده بیشتر از موبایل سوق پیدا کرده است، در حالی که در سایر کشورها نیازهای روزافزون کاربران بر بستر ارتباطات ثابت برطرف می‌شود.

ادامه مطلب

موبایل بانک

گزارش رگولاتوری از آخرین وضعیت ارتباطات: اینترنت موبایل ۹۰ میلیون مشترک دارد

گزارش رگولاتوری از بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در تابستان ۱۴۰۰ حاکی از عبور تعداد مشترکین اینترنت موبایل (سیار) از ۹۰ میلیون مشترک است. طی سه ماه دوم سال ضریب نفوذ تلفن همراه به ۱۵۶.۶۴ درصد رسید و این رقم برای ارتباطات سیار حدود ۱۰۶.۳۴ درصد است.

ادامه مطلب

سنجش سرعت اینترنت

نسبت به ماه گذشته؛

سرعت اینترنت جهان به ثبات رسید

جدیدترین گزارش سرعت اینترنت موبایل و ثابت کشورهای جهان می دهد آمار نسبت به ماه گذشته تغییر چندانی نکرده است. هرچند جایگاه ایران در ۲ بخش یک پله سقوط کرده است.

ادامه مطلب

اپلیکیشن

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایلی سال ۲۰۲۱ کدامند؟

جدیدترین فهرست ۱۰ اپلیکیشن محبوب که برای کاربران اندروید و iOS موجود است، توسط وب سایت نت سولوشنز منتشر شد.

ادامه مطلب