یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینماد
خرید اینترنتی

فقط خریدهای اینترنتی که از طریق «شاپرک» پرداخت شوند، امکان شکایت و پیگیری دارند

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام‌کرد: ثبت شکایت از کسب و کارهای متخلف، فقط در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی و واریز وجه از طریق کارت به کارت، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.

ادامه مطلب

اینماد

آغاز دومینوی تعطیلی پرداخت‌یارها با اینماد اجباری؛ «فراپال» کار خود را متوقف کرد

مدیرعامل فراپال بعد از تعطیلی این پرداخت‌یار با بیان اینکه هیچ کسب‌وکاری علاقه‌مند به تعطیلی و پایان کار خود به طور خودخواسته نیست، دلیل اصلی مشکلات فراپال را اجباری شدن اینماد عنوان کرد و نسبت به آینده وضعیت کاری پرداخت‌یارها ابراز نگرانی کرد.

ادامه مطلب

اینماد

راهکارهایی برای پایان دادن به مناقشه «اینماد»

در نشست گفت وگوی مجلس، دولت و بخش خصوصی برای الزامی شدن نماد اعتماد الکترونیکی، پیشنهاد شد وزارت صمت به رگولاتور تبدیل شود

ادامه مطلب

اینماد

«اینماد» از نظر وزارت اقتصاد، مجوز کسب‌وکار نیست

نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: مسوول تعیین مجوز برای کسب‌وکارها، وزارت اقتصاد است که معتقد است «اینماد» مجوز نیست. مسوول نظارت‌ بر این روند نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت است که امیدواریم طوری نظارت کند تا کسب‌وکارها مایوس نشوند.

ادامه مطلب

نماد اعتماد الکترونیکی

نصر تهران:

اجباری شدن اینماد مخالف مصوبات مجلس است

سه کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در مخالفت با اجباری شدن اینماد بیانیه‌ای صادر کردند و این مساله را مخالف مصوبات مجلس عنوان کردند.

ادامه مطلب

کسب و کار

رسیدگی به شکایات خریداران اینترنتی در ۶ روز

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد: بر اساس قانون جدید، کسب وکارهای دارای «اینماد» تنها ۶ روز فرصت دارند تا به شکایت‌ مشتریان رسیدگی کنند.

ادامه مطلب