شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
بازار
بازار

رکوردشکنی‌های کاربران اندرویدی در «بازار» برنامه و بازی موبایلی در سال ۱۳۹۹

امروزه حضور در دنیای دیجیتال، نه تنها بستری برای درآمدزایی بیشتر است بلکه، رقابت تنگاتنگی که در آن وجود دارد، هر توسعه‌دهنده‌ای را به افزایش کیفیت خروجی خود سوق می‌دهد و این برای همه‌کسانی که در این فضاکار می‌کنند نتیجه دلخواهی دارد؛ یعنی درآمد بیشتر!

ادامه مطلب

بازار

نشان بازار عوض می‌شود؛ تازه اما آشنا

بسیار خوشحالیم که در آستانه‌ی ده‌ سالگی، از نشان (لوگو) تازه‌ی بازار رونمایی می‌کنیم.

ادامه مطلب

مهري

شرکت پست در اندیشه تغییر نحوه فعالیت

مدیرعامل پست معتقد است که روش کنونی کسب و کار شرکت پست، فاصله زیادی با فعالیت‌های بازار و تجارت دارد.

ادامه مطلب

علاءالدين

مالک یک واحد صنفی تخریب‌شده در پاساژ علاءالدین عنوان کرد

بلاتکلیفی مالکان مغازه‌های تخریب‌شده طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین

صاحب یک واحد صنفی تخریب‌شده در طبقه هفتم پاساژ موبایل علاءالدین گفت: صاحب پاساژ علاءالدین گفته بود یا از مغازه‌های خود در پاساژ به ما می‌دهد یا از مغازه‌های پاساژ علاءالدین ۲ یا پول‌ها را بازمی‌گرداند اما هنوز پول بسیاری از متضرران پرداخت نشده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

رئيس اتحاديه فناوران رايانه تهران

فراواني کالاي فناوري اطلاعات و بازار بدون مشتري

رئيس اتحاديه فناوران رايانه تهران گفت: از ماهها پيش با محدود شدن خريدهاي IT به نيازهاي واقعي، بازار بي‌رونق و کساد است و فروشنده ترجيح مي‌دهد کالا را با سود کم به پول تبديل کند تا اينکه به اميد افزايش قيمت در انبار نگه دارد.

ادامه مطلب

بازار - توشيبا

6500 کارمند توشیبا بیکار می‌شوند

توشیبا قصد دارد با اخراج 6500 کارمند خود و صرفه جویی قابل توجه مالی ساختار اداری و حرفه ای خود را بازسازی و کوچک سازی کند.

ادامه مطلب

بازار - جمعه سياه

اجرای مدل خرید آمریکایی در ایران

بررسی رفتار خریداران آمریکایی در «جمعه سیاه» (روز حراج بزرگ) نشان می‌دهد اغلب خریدهایی که در این روز انجام می‌شود از روی نیاز نیست و تحت تاثیر تبلیغات وسوسه‌کننده بوده است. این طرح برای نخستین بار در ایران نیز اجرا خواهد شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد

قاچاق 6100 میلیارد تومانی تلفن همراه در کشور

معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از گردش مالی نزدیک به شش هزار و 100 میلیارد تومانی قاچاق تلفن همراه در کشور خبر داد و گفت: مبارزه رسمی با قاچاق تلفن همراه از سوی این ستاد با همراهی و همکاری نهادهای مرتبط آغاز شده است.

ادامه مطلب

فناوري

فراخوان یک هلدینگ ICT برای پذیرش دانشجویان کارآموز

مرکز فناوری و نوآوری یک هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای پذیرش کارآموزان دانشگاه‌های مختلف فراخوان داد. در دوره نخست 200 دانشجو دوره کارآموزی خود در شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ گذرانده‌اند.

ادامه مطلب

بازار

رییس اتحادیه فناوران رایانه خبر داد

فروش کارت‌های گارانتی 1000 تومانی تقلبی در بازار

کارت‌های گارانتی تقلبی نصب شده روی کالاهای IT با قیمت‌های ناچیز 1000 تا 5000 تومان، بازار محصولات تقلبی و قاچاق این حوزه را رونق داده و واردکنندگان قاچاق و برخی فروشندگان برای فروش کالاهای تقلبی خود به این حربه متوسل می‌شوند.

ادامه مطلب