شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
بازي

هزینه 460 میلیاردی ایرانی ها برای بازی های دیجیتال!

بازی‌های دیجیتال و اقتصاد آن آرام آرام تبدیل به یک حوزه جذاب پژوهشی و اقتصادی برای پژوهشگران شده است؛ از بعد دیگر، شناخت روندها و فرآیندهای این حوزه به سیاستگذاران هم کمک می‌کند تا برآوردی واقعی از صحنه داشته باشند.

ادامه مطلب

هوش کلامي

يک کارشناس بررسي کرد

تاثير بازي‌هاي رايانه‌اي بر کاهش هوش کلامي کودکان

به گفته يک کارشناس تغيير بازي کودکان و گرايش به انجام تفريحات رايانه اي باعث کاهش هوش کلامي در نسل جديد شده است.

ادامه مطلب

کلش رويال

اختلال در دسترسی کاربران ایرانی به بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال

در حالی که مشکل دسترسی کاربران داخل ایران به بازی کلش آف کلنز و کلش رویال به سومین روز رسیده تاکنون شرکت سوپرسل (تولیدکننده بازی) توضیحی درباره اختلال احتمالی در سرورهای این شرکت اعلام نکرده است.

ادامه مطلب

کلش - بازي

به دلیل تبلیغ داعش

آیت الله سیستانی «کلش آو کلنز» را تحریم کرد

آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر عراق در فتوایی بازی معروف «کلش آو کلنز» را تحریم کرد.

ادامه مطلب

بازي - معلوليت

درمان کودکان کند ذهن از طریق بازی‌های رایانه‌ای

دبیر کنفرانس حوزه علوم انسانی همایش بازی‌های رایانه‌ای گفت: می‌توان با استفاده از بازی‌های رایانه‌ای به درمان کودکانی که به نقص در حافظه، توجه و پردازش اطلاعات و یادگیری مبتلا هستند کمک کرد.

ادامه مطلب

بازي هاي رايانه اي

دبیر اجرایی کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای مطرح کرد

صنعتی درآمدزا به نام بازی‌های رایانه‌ای

دبیر اجرایی کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای با بیان اینکه فرصت‌های بازی‌های رایانه‌ای از چالش‌های آن کمتر است، گفت: دیدگاه سیاهی نسبت به بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد، اما می‌توان از این بازی‌ها برای آموزش و ایجاد تفکر خلاق، مدیریت استراتژی و هماهنگی چشم و ذهن در کودکان استفاده کرد.

ادامه مطلب

بازي هاي رايانه اي

از 15 تا 20 مهر ماه

دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از 15 تا 20 مهر ماه 1394 با شرکت رشته‌های مختلف برگزار و ثبت‌نام این مسابقات از یک مهر آغاز می‌شود.

ادامه مطلب

تلفن همراه

طراحی بازی مذاکره با طالبان

در بحبوحه گفت‌وگوهای صلح دولت افغانستان و طالبان، یک بازی موبایلی ساخته شده که کاربران به‌وسیله آن می‌توانند با روند این مذاکرات همراه شوند.

ادامه مطلب

بازيهاي رايانه اي

حضور داوران خارجی در پنجمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران

از ابتدای شروع به‌کار پنجمین دوره از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، بر این نکته تاکید شد که در عرصه‌های مختلف جشنواره رسیدن به تکامل و بلوغ مد نظر قرار دارد. بخش داوری جشنواره نیز مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش جشنواره است چرا که در نهایت نتیجه جشنواره به تیم داوری وابسته است. امسال نحوه داوری بازی ها در مقایسه با سال های قبل متحول شده و به استاندارد جهانی آن نزدیک شده است.

ادامه مطلب

اينترنت

برخی کاربران اینترنت مطرح کردند

بروز مشکل در دسترسی به یک بازی

طی هفته‌های گذشته برخی علاقمندان بازی "کلش آو کلنز" از عدم دسترسی به این بازی اینترنتی گلایه کرده و اینگونه عنوان می کنند که برای دسترسی به این بازی اینترنتی ناچار به استفاده از فیلترشکن هستند.

ادامه مطلب