شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
بحرين
بحرين

این برنامه هر سه سال یک بار تدوین می شود

بحرین سومین برنامه‌ ملی مخابرات را تدوین می‌کند

بحرین در حال تدوین سومین برنامه‌ ملی مخابرات برای صنعت مخابرات این کشور است.

ادامه مطلب

هواوي

هواووی شبکه‌ وایمکس بحرین را گسترش می‌دهد

شرکت مخابراتی مناتلکوم(Menatelecom) برای تداوم گسترش و راه اندازی شبکه وایمکس خود در بحرین و ارایه‌ خدمات پیشرفته‌ صوتی و فراخ‌باند به مشتریان و شرکت‌ها در سراسر این کشور با شرکت چینی هواووی در زمینه‌ خدمات مدیریت شونده قرار داد بست.

ادامه مطلب

بحرين

سود مخابرات بحرین در نیمه‌ نخست امسال 17 درصد افت داشت

طبق اعلام شرکت مخابرات بحرین(بتلکو) سود خالص قابل پرداخت به سهامداران این شرکت در شش ماه نخست سال 2011 با افت سالانه 17 درصد به 38.8 میلیون دینار بحرین(102.9 میلیون دلار) رسید و درآمد خالص این شرکت هم با افت 3 درصدی به 127.2 میلیون دینار رسید.

ادامه مطلب

بحرين

ارزش بازار نرم‌افزار بحرین در سال 2011 به 38 میلیون دلار می‌رسد

طبق گزارش جدید پایشگری بین‌المللی کسب‌ و کار (BMI) ارزش بازار نرم‌افزار بحرین در سال 2011 به 38 میلیون دلار می‌رسد و تا سال 2015 نرخ رشد سالانه‌ ترکیبی 8 درصد را ثبت خواهد کرد.

ادامه مطلب

زين

زین بحرین شبکه‌ وایمکس خود را ارتقاء می دهد

شرکت زین بحرین اعلام کرد شبکه وایمکس سراسری خود در بحرین را به تازه‌ترین ویراست این فناوری انتقال می‌دهد تا کاربران بحرینی از پیشرفته‌ترین فناوری در این حوزه برخوردار شوند.

ادامه مطلب

فيس بوک

راه‌اندازی خدمات پیامک فیس‌بوک در بحرین

به لطف قرارداد جدیدی بین شرکت مخابراتی ویوا (VIVA) در بحرین و فیس‌بوک مشترکان این بهره‌بردار بحرینی می‌توانند تماس خود را با فیس‌بوک حفظ کنند. ویوا نخستین بهره‌بردار در بحرین است که چنین خدماتی ارایه می‌دهد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

اپراتور وایمکس مناتلکوم بحرین 56 هزار نفر مشترک جذب کرد

شرکت مناتلکوم(Mena Telecom) بحرین که در نوامبر سال 2008 میلادی شبکه‌ فراخ‌باند بی‌سیم وایمکس را در این کشور راه‌اندازی کرده بود خبر داد که شمار مشترکان فعال وایمکس خود را به 56 هزار نفر رسانده است، این در حالی است که این شاخص در آغاز سال جاری میلادی 33 هزار نفر بود.

ادامه مطلب

بحرين

رگولاتوری بحرین طرح حفظ شماره با تغییر اپراتور را تصویب کرد

به گفته رییس رگولاتوری بحرین، تا شش ماه دیگر کاربران تلفن‌همراه بحرین بدون آن که لازم باشد شماره‌ تلفن خود را عوض کنند می‌توانند بهره‌بردار خود را بدون هیچ محدودیتی تغییر دهند.

ادامه مطلب