تا پایان سال جاری صورت میگیرد؛
تبلیغات آنلاین گوگل زیر ذره بین رگولاتورهای اتحادیه اروپا
رگولاتور آنتی تراست اتحادیه اروپا تصمیم دارد تحقیقاتی رسمی و وسیع درباره امپراطوری تبلیغات اینترنتی گوگل انجام دهد.
ادامه مطلب
کرونا هم جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت
علیرغم شیوع ویروس کرونا، رکود بسیاری از صنایع و خانه نشینی اجباری میلیاردها نفر در جهان، صرف هزینه برای تبلیغات آنلاین نسبت به سال ۲۰۲۰ رشدی ۱۲ درصدی داشت.
همکاری گوگل و فیس بوک برای سلطه بر بازار تبلیغات آنلاین
۱۰ ایالت آمریکا به اتهام نقض قوانین آنتی تراست از گوگل شکایت کرده و خواستار پرداخت غرامت و تجزیه بخش های آن شده اند. در این شکایت فیس بوک به همکاری با گوگل در این زمینه متهم شده است.