جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعرفه-ايرانسل
ايرانسل

تعرفه‌ها و خدمات اپراتور دوم در اربعین اعلام شد

ایرانسل اعلام کرد که هزینه تماس با ایران و داخل عراق را برای مشترکان خود 2499تومان و تماس‌های دریافتی را 899تومان در نظر گرفته است؛ هزینه ارسال پیامک نیز 499 تومان است، اما دریافت پیامک برای مشترکان رایگان است.

ادامه مطلب

ايرانسل

اعلام تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای حج 97

ایرانسل برای حجاج سال 97 اینترنت رایگان و 4 بسته اینترنت با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه کرده و هزینه مکالمه و پیام کوتاه را نیز کاهش داده است.

ادامه مطلب

حسين فلاح

نتيجه بررسي رگولاتوري از نحوه محاسبه تعرفه مشترکين ايرانسل اعلام شد

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با اشاره به شکايت تعدادي از مشترکين ايرانسل مبني بر اعمال تعرفه آزاد اينترنت براي مشترکين داراي بسته هاي فعال در زمان استفاده از فيلتر شکن و VPN، گفت: بررسي سيستمهاي صورتحساب اين اپراتور از سوي رگولاتوري نشان مي‌دهد که محاسبه هزينه مشترکين داراي بسته فعال در چارچوب تعرفه‌هاي اعلامي انجام شده و مبناي محاسبه، تعرفه آزاد نبوده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

تعرفه مکالمه اپراتورهای تلفن همراه چقدر است؟

اپراتورهای تلفن همراه با ارائه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، هزینه‌های متفاوتی را برای برقراری هر دقیقه مکالمه دریافت می‌کنند که از 299 ریال تا 937ریال را شامل می‌شود.

ادامه مطلب

ترابرد پذيري

تعرفه تماس‌با سیم کارت های همراه اول ، ایرانسل و رایتل

فعالیت همزمان سه اپراتور مجزا در بازار موبایل ایران و تعرفه‌های مختلف آنها ایجاب می‌کند مشترکان در انتخاب اپراتور خود دقت بیشتری به خرج دهند.

ادامه مطلب

ايرانسل

تعرفه مکالمات سیم‌کارت اعتباری ایرانسل افزایش یافت

تعرفه مکالمات سیمکارت اعتباری ایرانسل افزایش یافت و تماس داخل شبکه از دقیقه‌ای 620 ریال به دقیقه‌ای 669 ریال تغییر کرد.

ادامه مطلب

سيم كارت

تعرفه‌های انواع سیم‌کارت دائمی در کشور

سیم‌کارتهای دائمی که پیشینه‌ای به مراتب قدیمی تر از سیم‌کارتهای اعتباری در کشور دارند در حال حاضر توسط تمامی اپراتورهای کشور با تعرفه‌ها و قابلیت‌های متفاوتی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب