یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-هوشمند
هواوی

هواوی دوباره صدرنشین بازار تلفن هوشمند خواهد شد

رییس هیات مدیره هواوی اعلام کرد اگرچه تحریمهای آمریکا کسب و کار تلفن هوشمند این شرکت را فلج کرد اما ما تسلیم نمی شویم و قصد داریم دوباره به صدر این بخش برگردیم.

ادامه مطلب

ال جی

ساخت تلفن هوشمند در ال جی متوقف شد

شرکت کره ای ال جی گام مهمی به سوی تعطیلی کسب و کار تلفن همراه خود برداشت و آخرین تلفنهای ال جی از خط تولید بیرون آمد و این شرکت از روز دوشنبه دیگر گوشی تولید نمی‌کند.

ادامه مطلب

 موبايل هاي Infinity

موبايل بدون لبه هندي رونمايي مي شود

يک شرکت هندي به زودي از موبايلي با صفحه نمايش بزرگ و بدون لبه رونمايي مي کند. اين شرکت تلفن هوشمند مذکور را براي رقابت با شرکت سامسونگ به بازار عرضه مي کند.

ادامه مطلب

گوگل

اولین تلفن هوشمند ساخت گوگل امسال روانه بازار خواهد شد

مدت هاست شایعاتی درباره تلاش گوگل برای عرضه تلفن های هوشمند ساخت این کمپانی به جای همکاری با سایر شرکت ها شنیده می شوند اما تا به حال جزئیات بیشتری از برنامه زمان بندی این کار از سوی گوگل یا هیچ منبع معتبر دیگری منتشر نشده بود. با این حال بر اساس گزارشی که روز گذشته منتشر شد، اولین تلفن هوشمند ساخت گوگل امسال روانه بازار خواهد شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - ماژولار

گوشی هوشمند ماژولار گوگل سال 2017 وارد بازار خواهد شد

حدودا سه سال پیش بود که گوگل رسما از وجود پروژه ای به نام پروژه ی آرا پرده برداری کرد. این پروژه شامل گوشی هوشمند ماژولار گوگل میشود و همان سال این پروژه سر و صدای زیادی به پا کرد. قابلیت تعویض و ارتقای قطعات در یک گوشی هوشمند مطمئنا رویای بسیاری از کاربران است و گوگل با معرفی این پروژه امید زیادی را در دل کاربران زنده کرد.

ادامه مطلب

تلفن هوشمند

آیا بازار تلفن‌های هوشمند اشباع شده است؟

به نظر می‌رسد بازار تلفن‌های هوشمند در پایان سال ۲۰۱۶ اشباع شده است. تلفن‌های هوشمند به ابزارهایی خسته‌کننده تبدیل شده‌اند و شرکت‌ها تحولی اساسی در آن‌ها اعمال نمی‌کنند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

تلفن هوشمندی که به کاربران اجازه نصب هیچ برنامه ای را نمی دهد!

کمپانی های بسیار زیادی از کشورهای سرتاسر جهان به تولید تلفن های هوشمند مشغول هستند و هر یک سعی می کنند با ارائه بهترین امکانات به کاربران خود، طیف خاصی را به استفاده از محصولات جلب کنند. در این بین گوشی های با سیستم عامل های اندروید و iOS بیشترین کاربران را در سراسر جهان دارند و می توان گفت عمده ترین دلیل محبوبیت آنها نیز امکان نصب برنامه های متعدد روی گوشی است. با این حال دستگاه های ویژه ای هم مانند BlackPhone از کمپانی Silent Circle که یک گوشی فوق امن به حساب می آید یا بلک بری های اختصاصی که برای رهبران جهان تولید می شوند هم هستند که به دلایل امنیتی کاربری به خصوصی دارند. اما بد نیست بدانید که یک گوشی جدید هم معرفی شده که به کاربران خود اجازه نصب هیچ برنامه ای را نمی دهد!

ادامه مطلب

تلفن همراه

ارزان ترین تلفن هوشمند جهان؛ قیمت تنها 4 دلار!

اگر برای خریدن یک تلفن هوشمند به فروشگاه های مربوط مراجعه کرده باشید حتما می دانید که چنین دستگاهی در کمترین حالت چیزی در حدود 200 هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت .معمولا مشخصات این دستگاه ها هم در رده ورودی گوشی های هوشمند قرار می گیرند و یک دوربین 2 یا 3 مگاپیکسلی و پردازنده های تک یا دو هسته ای با 512 مگابایت حافظه RAM مشخصات سخت افزاری اصلی آنها را تشکیل می دهند. البته شاید خارج از ایران اوضاع کمی فرق داشته باشد و بتوان گوشی های ارزان تری هم پیدا کرد، اما نظرتان درباره یک تلفن هوشمند 15 هزار تومانی چیست؟

ادامه مطلب

هک - جاسوس افزار - اينترنت - تلفن همراه

هشدار مرکز ماهر؛

بدافزارهای جاسوسی کتب مذهبی را نشانه گرفتند/ راههای پیشگیرانه

محققان امنیتی در مورد برنامه‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند که با ظاهری بی‌خطر، توانایی مخفی سازی کدهای مخرب را دارند هشدار دادند، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به کتب مذهبی و مقدس اشاره کرد.

ادامه مطلب

فناوري - مغز

مهم‌ترین پدپده‌های فناوری در سال 2016

برخی از فناوری هایی که ممکن است در سال 2016 همه گیر شوند، بیشتر یادآور فیلم های علمی – تخیلی هستند؛ اما ظاهرا تا از راه رسیدن آنها زمان زیادی باقی نمانده است.

ادامه مطلب