جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلويزيون
تلوزيون هاي هوشمند

خداحافظی تدریجی خانوارهای آمریکایی با تلویزیون

تعداد خانه‌هایی در آمریکا که دیگر در آنها اثری از تلویزیون وجود ندارد روز به روز در حال افزایش است، امری که از محبوبیت اینترنت و دیگر ابزار ارتباطی خبر می‌دهد.

ادامه مطلب

تلويزيون

فناوري جديد کيفيت تصاوير تلويزيون را چند برابر مي کند

امروزه محبوبيت تلويزيون هاي HDR روز به روز در حال افزايش است، اما دو شرکت سامسونگ و آمازون با همکاري يکديگر اين استاندارد را ارتقا بخشيده اند.

ادامه مطلب

تلويزيون

اندروید تی وی حرف زدن مداوم با تلویزیون‌ها را ممکن می‌کند

یکی از اشکالات برنامه های دستیار صوتی گوگل مانند Google Now و Assistantآن است که کاربران باید قبل از هر فرمان عبارت OK Google, را بیان کنند. اما اکنون این مشکل کاهش یافته است.

ادامه مطلب

تلويزيون

رونمايي از تلويزيون هاي کوانتومي در نمايشگاه سي اي اس

سامسونگ نسل جديدي از تلويزيون هاي خود موسوم به تلويزيون هاي کوانتومي يا QLED را در نمايشگاه سي اي اس 2017 به نمايش گذاشته است.

ادامه مطلب

تلويزيون

بزرگ ترين تلويزيون «او ال اي دي» يک شرکت آسيايي رونمايي شد

يک شرکت آسيايي از بزرگ ترين تلويزيون او ال اي دي خود در يکي از بزرگ ترين نمايشگاه هاي نوآوري جهان در حوزه لوازم منزل رونمايي کرد .

ادامه مطلب

جهان

وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید

بررسی موسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است.

ادامه مطلب

تلويزيون

مشاوره خرید و معرفی بهترین تلویزیون های بهمن ماه

تلویزیون ها تنها وسیله سرگرمی در منازل اکثر مردم جهان هستند و با توجه به قیمت آنها،بهتر است که در خرید تلویزیون ها مشورت کرده و پیش از اقدام به خرید،فاکتورهای مهم انتخاب خود را مشخص سازید.از آنجایی که بازار خرید و فروش در ماه های پایانی سال خصوصا اسفند ماه بسیار شلوغ و غیر قابل پیشبینی است،توصیه ما به شما اقدام به خرید در بهمن ماه است.علاوه بر آن توصیه های مهمی که باید در زمان خرید نیز مد نظر قرار دهید،برای شما آماده شده است.

ادامه مطلب

اندرويد

سیستم عامل اندروید تی وی با مشترکان و امکانات جدید برای سال 2016

سیستم عامل "اندروید تی وی" (ANDROID TV) توسط گوگل به منظور هوشمند سازی و دسترسی به اینترنت در تلویزیون ها مطرح شد.به همین منظور در سال 2014 اندروید تی وی با سه برند سونی فیلیپس و شارپ،آغاز به کار کرد.سیستم عاملی مشابه با اندروید مورد استفاده در گوشی های موبایل و تبلت ها،اما با امکاناتی ویژه.

ادامه مطلب

تلويزيون تعاملي

نکاتی مهم که باید در هنگام خرید یک تلویزیون مد نظر قرار دهید!

با وجود ورود تکنولوژی های جدید تصویری،تلویزیون های سنتی (CRT) به حاشیه رفته و مدل های پیشرفته جایگزین آنها هستند.اگر مطالب این مجموعه را مطالعه کرده باشید قطعا در جریان اخبار روز تلویزیون ها و سخت افزارهای آنها هستید.بسیاری از مدل های معرفی شده نیز هم اکنون در بازار کشور موجود هستند.اگر شما هم تا کنون موفق به خرید این تلویزیون ها نشده اید و یا قصد خرید آنها را دارید،در این مطلب به معرفی چند نکته مهم برای شما عزیزان میپردازیم.

ادامه مطلب

فناوري

تلویزیون 4K بخریم یا نخریم؟!

اگر سری به فروشگاه‌های لوازم صوتی و تصویری بزنید، تلویزیون‌های 4K را به وفور مشاهده خواهید کرد. برخلاف تلویزیون‌های سه‌بعدی این فن‌آوری فعلا قرار نیست منسوخ شود و تمام تلویزیون‌های متوسط و بزرگ، اچ دی خواهند بود. اما آیا باید هم اکنون یکی از آن‌ها را خریداری کرد؟

ادامه مطلب