دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تنظيم-مقررات
رگولاتوري

با معرفی سرپرستان جدید نظارتی

تغییرات مدیریتی در رگولاتوری رقم خورد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در احکامی جداگانه چهار سرپرست برای دفاتر نظارت برخدمات عمومی اجباری فاوا، سرویس‌های رادیویی، نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات معرفی کرد.

ادامه مطلب

اينترنت - کابل

شورای رقابت درباره انحصار در بازار اینترنت پرسرعت هنوز به تصمیم نرسیده است

براساس مصوبه شورای رقابت، بازار شرکت های ارائه کننده اینترنت پرسرعت با ضابطه تعیین شده اختلاف بسیاری داشته و نیازمند بررسی بیشتر برای تصمیم نهایی است.

ادامه مطلب

اقتصاد - نمودار - بازار

تاثیر فناوری اطلاعات،در رونق اقتصادی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی‌ گفت: ‌همزمان با رونق اقتصادی درسال 95 و توسعه خدمات، نظارت کمی و کیفی رگولاتوری، افزایش می یابد.

ادامه مطلب

رسانه - ديجيتال - باند پهن

رئیس سازمان تنظیم مقررات خبر داد:

مقررات شبکه‌های مجازی ارتباطی تا شهریور ۹۵ تدوین می‌شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از تدوین مقررات ارائه خدمات نوین ارتباطی در قالب OTTها (خدمات شبکه‌های مجازی ارتباطی) تا شهریور سال ۹۵ خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

معاون سازمان تنظیم مقررات تشریح کرد؛

رفع ابهام طرح مکالمات نامحدود/ چارچوب جدید برای اپراتورهای موبایل

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، ابهامات موجود در توقف طرح تشویقی مکالمات نامحدود را که از سوی اپراتورهای موبایل ارائه شده بود، تشریح کرد و از دستورالعمل جدید در این زمینه خبر داد.

ادامه مطلب

اينترنت - فيبر نوري - باندپهن

از سوی رگولاتوری انجام شد؛

واگذاری پیش شماره به دارندگان پروانه FCP

معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از واگذاری پنج میلیون شماره به شرکتهای دارنده پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت(FCP) خبر داد.

ادامه مطلب

علي اصغر عميديان

معاون وزیر ارتباطات:

پهنای باند کشور تا سال دیگر ۸۰۰۰ مگابیت می‌شود

معاون وزیر ارتباطات گفت: بنا داریم پهنای باند کشور را تا پایان سال ۹۵ به هشت هزار مگابیت بر ثانیه برسانیم و در انتهای برنامه ششم شاهد تحقق ظرفیت ۲۰ ترابیتی خواهیم بود.

ادامه مطلب

سيم کارت

معاون رگولاتوری خبر داد

اجرای کامل طرح ساماندهی مشترکان موبایل تا عید

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در ارتباط با رفع موانع تکمیل فاز دوم ساماندهی مشترکان حقیقی با بیش از ۱۰ سیم‌کارت گفت: در حال حاضر دنبال تأیید مراجع ذی‌ربط هستیم تا حکمی در این باره دریافت کنیم که گمان می‌کنم موضوع تا عید حل و فصل شود.

ادامه مطلب

کابل - اينترنت

رگولاتوری تاکید کرد؛

پیگیری اجرای طرح خدمات اجباری مخابراتی در روستاها

وضعیت اجرای طرح خدمات عمومی الزامی در حوزه ارتباطات (USO) در روستاها و مناطق دورافتاده سراسر کشور، در دوازدهمین جلسه کمیسیون فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بررسی شد.

ادامه مطلب

کابل - تجهيزات

فراخوان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سه ماه فرصت برای واگذاری امکانات مازاد ارتباطی

فراخوان شناسائی امکانات ارتباطی مازاد دستگاهها به منظور ساماندهی و جلوگیری از هرز رفت منابع و استفاده بهینه از منابع و امکانات ارتباطی کشور توسط سازمان تنظیم مقرررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد.

ادامه مطلب