چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
توئیتر
توئیتر

توییتر؛ فیلتر برای مردم، تریبون برای مسوولان

فیلترینگ شبکه اجتماعی توییتر در حالی پس از گذشت بیش از ۱۰ سال همچنان ادامه دارد که تعدادی از مسوولان و عمدتا برخوردار از اینترنت بدون فیلتر، از این فضا برای برقراری ارتباط با مخاطبانی استفاده می‌کنند که برای حضور در توییتر ناچار به استفاده از فیلترشکن هستند.

ادامه مطلب

توئیتر

افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر

توئیتر قابلیت جدیدی را راه اندازی کرده که به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا حداکثر ۵۰ محصول را برای فروش از طریق نمایه خود عرضه کنند.

ادامه مطلب

توئیتر

ادامه کندی سرعت توییتر تا پاکسازی کامل محتوای غیرمجاز

روسیه سرعت توییتر در دستگاه‌های قابل حمل را تا زمانی که همه محتوای غیرمجاز در این شبکه اجتماعی حذف نشود، آهسته نگه خواهد داشت.

ادامه مطلب

توئیتر

معرفی برچسب جدید برای شناسایی بات‌های خوب در توییتر

توییتر قابلیت جدیدی معرفی کرد که به حسابها امکان می دهد با افزودن یک برچسب به پروفایلشان، خود را به عنوان بات مشخص کنند.

ادامه مطلب

توئیتر

بلاک خودکار آزارگران در توییتر با فناوری جدید

شرکت توییتر قابلیت ایمنی جدیدی را عرضه می کند که به صورت اتوماتیک حسابهایی را که از زبان آزاردهنده استفاده کرده و پاسخهای ناخواسته ارسال می کنند را به مدت هفت روز موقتا بلاک خواهد کرد.

ادامه مطلب

فیس بوک

اقدام فیس بوک، توییتر و لینکدین برای حمایت از امنیت کاربران افغان

فیس بوک، توییتر و لینکدین تدابیری را برای تضمین امنیت حساب شهروندان افغان و جلوگیری از هدف قرار گرفته شدن آنها توسط طالبان که کنترل افغانستان را به دست گرفته است، اتخاذ کردند.

ادامه مطلب

توئیتر

به صورت آزمایشی عرضه شد؛

ابزار جدید توئیتر برای گزارش دادن توئیت های گمراه کننده

توئیتر در حال آزمایش ابزار جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا توئیت های حاوی اطلاعات دروغین یا گمراه کننده را گزارش دهند.

ادامه مطلب

توئیتر

فعالیت طالبان در توییتر واکنش برانگیز شد

توییتر به طالبان اجازه داده است اخبار تصرف افغانستان را از طریق این پلتفرم منتشر کند.

ادامه مطلب

فیاضی

فیاضی: تلگرام و توییتر رفع فیلتر می‌شوند اگر ...

معاون مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: منطق و رویکرد اصلی در طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی تنظیم‌گری فضای مجازی بوده و بحث فیلترینگ مطرح نیست.

ادامه مطلب

فیس بوک

فیس‌بوک قابلیت جدیدی شبیه به رشته توییت‌های توییتر را آزمایش می‌کند

فیس‌بوک در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به چهره‌های عمومی اجازه می‌دهد تا پست‌های جدیدی و با موضوع مرتبط را با اتصال به یکدیگر ایجاد کنند. این قابلیت، پست‌ها را به هم متصل می‌کند و درنتیجه طرفداران خیلی ساده به‌روزرسانی این پست را در طول زمان مشاهده می‌کنند.

ادامه مطلب