پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
حملات-هکرها
هک

عامل بزرگ‌ترین حملات مجازی اخیر شناسایی شد

بات‌نت جدیدی متشکل از ۲۵۰ هزار دستگاه آلوده به بدافزار، از طریق روترهای میکروتیک، مسبب بزرگترین حملات DDOS اخیر در دنیا و ایران است و کاربران تجهیزات میکروتیک لازم است جهت پیشگیری از وقوع حملات احتمالی این نوع بات‌نت در آینده، هرچه سریع‌تر نسبت به انجام دستورالعمل‌های امنیتی اقدام کنند.

ادامه مطلب

حمله هکری

خسارت میلیون‌دلاری به شرکت‌های بازرگانی با شماره حساب جعلی

ارسال پیش‌فاکتورهای مشابه با پیش‌فاکتور اصلی با شماره حساب جعلی شریک خارجی، ممکن است از طریق هک ایمیل طرف داخلی یا خارجی اتفاق بیفتد و سبب خسارت‌های میلیون دلاری شود و به این منظور، به شرکت‌های بازرگانی داخلی که تبادلات مالی بین‌المللی دارند، باید قبل از واریز هرگونه مبلغ، از صحت شماره حساب اطمینان حاصل کنند.

ادامه مطلب

هک اطلاعات

جاسوسان آمریکایی شبکه‌های اطلاعاتی این کشور را به نفع امارات هک کرده‌اند

سه مامور اطلاعاتی سابق آمریکا که جاسوسان سایبری امارات متحده عربی بوده‌اند به نقض قوانین هک این کشور و فروش اسرار فناوری نظامی آمریکا به شیخ نشین مذکور اعتراف کرده اند.

ادامه مطلب

حمله هکری

تخفیف ۲۰ میلیون دلاری هکرها برای باج گیری!

هکرهایی که مسئولیت حمله باج افزاری بین المللی را برعهده گرفته اند، قیمت درخواستی برای دریافت باج را در مکالمات محرمانه پایین آورده اند.

ادامه مطلب

حمله هکری

تازه‌ترین قربانی حمله سایبری؛

مشاور دولت آمریکا در زمینه طرحهای امنیتی هک شد

شرکت سول اورینز که در زمینه اجرای طرح‌های امنیتی به بخش‌های مختلف دولت فدرال آمریکا مشاوره می‌دهد، تازه‌ترین قربانی یک حمله باج افزاری بوده است.

ادامه مطلب

هکر

وزارت دادگستری آمریکا بخشی از باج های هک خط لوله انرژی را پس گرفت

وزارت دادگستری آمریکا مدعی شده که توانسته بخشی از باج های پرداختی به هکرهای خط لوله انتقال انرژی کولونیال را بازپس بگیرد.

ادامه مطلب

حمله هکری

درپی سوءاستفاده گروه APT از یک آسیب‌پذیری؛

توصیه های افتا برای پیشگیری از حملات هکرهای دولتی

به دنبال بهره برداری هکرهای دولتی از آسیب پذیری تجهیزات Fortinet ، مرکز افتا با اعلام هشدار، توصیه هایی را برای راهبران سیستم در سازمان‌ها و دستگاه‌های زیرساخت حیاتی کشور منتشر کرد.

ادامه مطلب

حمله هکری

بزرگ ترین هکرهای دنیا را بشناسید

با دیجیتالی شدن و انجام کامپیوتری بسیاری از کارها در دنیا، هکرها فعالیت بیشتری می کنند تا بتوانند از طریق دسترسی به سیستم های امنیتی افراد، پول های کلانی را از آن خود کنند.

ادامه مطلب

هکر

حمله هکری به گیت وی بین الملل زیرساخت، دلیل اختلال امروز اینترنت است

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، دلیل بروز اختلال ظهر امروز در شبکه اینترنت را حمله هکری توزیع شده از مبدا شرق آسیا و شمال آمریکا به گیت وی بین‌الملل زیرساخت عنوان کرد.

ادامه مطلب

عربستان

حملات سایبری به نهادهای دولتی و شرکت‌های عربستان

وزارت کار عربستان می گوید بنیاد توسعه منابع انسانی وابسته به آن تازه ترین قربانی حملات هکرهایی است که تلاش کرده اند به درون رایانه های شرکت ها و نهادهای دولتی عربستان نفوذ کنند.

ادامه مطلب