شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
خريد
کيف پول موبايلي

چگونگی تبدیل موبایل به کیف پول

ا اطرافیانتان تماس می‌گیرید، پیام می‌فرستید، وارد شبکه جهانی اینترنت می‌شوید و خرید می‌کنید. این نقشی است که موبایل در زندگی بشر مدرن ایفا می‌کند و کم کم استفاده از این تکنولوژی جای پول نقد، چک و حتی کارت‌های اعتباری را خواهد گرفت.

ادامه مطلب

تزئيني

تا سال 2021؛

خرید با تلفن همراه در انگلستان به 30.5 میلیارد دلار می‎رسد

شرکت بارکلی(بخشی از گروه بانکداری بارکلی که در لندن مستقر است)، پیش‎بینی می‎کند مصرف‎کنندگان انگلیسی تا سال 2021، 19.3 میلیارد پوند خرید را توسط گوشی‎های همراه خود انجام می‎دهند.

ادامه مطلب

يوتيوب

یوتیوب شرکت فیلم‌سازی نکست‌نیونتورکز را خرید

شرکت یوتیوب که شاخه‌ای از شرکت گوگل است شرکت نوپای فیلم‌سازی نکست‌نیونتورکز(Next New Networks) را خریداری کرد تا همکاران یوتیوب بتوانند فیلم‌های بهتری در این وبگاه عرضه کنند.

ادامه مطلب

گوشي

افزایش خرید گوشی چند سیم کارتی در خاورمیانه ادامه دارد

اکنون یک دهم گوشی‌های تلفن همراهی که در خاورمیانه و آفریقا به فروش می‌رود دارای دو سیم کارت است. در آسیا 16 درصد کل گوشی‌های به فروش رفته دو سیم‌کارتی هستند که نشان‌گر 13 درصد افزایش نسبت به آغاز سال 2010 است.

ادامه مطلب

افزايش 13 درصدي خريد اينترنتي در تعطيلات سال نوي ميلادي

مردم آمريکا در تعطيلات سال نوي ميلادي 8/30 ميليارد دلار خريد اينترنتي ‌کرده‌اند که اين ميزان 13 درصد نسبت به سال گذشته افزايش نشان داشته است.

ادامه مطلب

وايمکس

خرید شراکتی، راهکار اپراتورهای وایمکس تایوان برای کاهش هزینه‌ها

پنج بهره‌بردار وایمکس تایوان در پی آن هستند که زیرساخت‌های وایمکس را به صورت اشتراکی خریداری کنند تا با برخورداری از تخفیف خرید عمده از هزینه‌های خود بکاهند.

ادامه مطلب

فيضي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

مشکل خرید سهام مبین نت توسط همراه اول به زودی حل می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران رقیب مبین نت نیست، اعلام کرد: موضوع خرید سهام این اپراتور توسط شرکت ارتباطات سیار ایران در مراحل نهایی قرار دارد.

ادامه مطلب

صدوقي

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران:

خرید سهام مبین نت منوط به نظر سازمان تنظیم مقررات است

به گفته مدیرعامل همراه اول، برای خرید سهام مبین نت همچنان منتظر نظر نهایی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیم.

ادامه مطلب