یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴
خسارت-کاربران-اينترنت
اينترنت

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد:

الزام اپراتورهای اینترنتی برای جبران خسارت کاربران

مردادماه امسال رگولاتوری اعلام کرد که در راستای رسیدگی به اعتراض‌ها و شکایت‌ها در زمینه خدمات اینترنت، دفاع از حقوق کاربران و ساماندهی وضعیت اینترنت، به تمامی اپراتورهای ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات دو هفته مهلت می‌دهد تا قراردادهای خود را در چارچوب موافقت نامه سطح خدمات یا سطح دسترسی (SLA) تنظیم کنند.

ادامه مطلب