دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانشکده-مخابرات
پژوهشگاه   مخابرات

دانشکده مخابرات به پژوهشگاه ICT منتقل شد

دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات با ابلاغ معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات، به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انتقال یافت.

ادامه مطلب

ICT

رئیس دانشکده مخابرات خبرداد:

آموزش رایگان ICT به افراد جویای کار

رئیس دانشکده مخابرات با اشاره به الزام وزیر ارتباطات در فراهم کردن زیرساخت های آموزشی ایجاد 90 هزار شغل مرتبط با ICT گفت: هدف از این طرح رایگان، مهارت آموزی به افراد جویای کار است.

ادامه مطلب

دانشکده مخابرات

آموزشهای بین المللی دانشکده مخابرات

رییس دانشگاه علمی کاربردی پست و مخابرات از موافقت اتحادیه جهانی مخابرات(ITU) با برگزاری دوره آموزشی Wireless broadband Roadmap Development طی روزهای ششم تا نهم آگوست 2016 در تهران و به میزبانی این دانشکده خبر داد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

شبکه های اجتماعی بهره وری را افزایش می دهند

سرپرست اداره پژوهش و فناوری دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات گفت:‌ به کارگیری آموزش های سنتی و بهره گیری از شبکه های اجتماعی، ‌بهره وری را افزایش می دهد.

ادامه مطلب

دانشکده مخابرات

پاشايي خبرداد:

گسترش آموزشهاي بين المللي دانشکده پست و مخابرات

سرپرست اداره پژوهش و فناوري دانشکده علمي کاربردي پست و مخابرات از احياء روابط اين دانشکده با ITU خبرداد و گفت:‌کارگاه آموزشي و کنفرانس موبايل باند وسيع در شهريور 95 برگزارمي شود.

ادامه مطلب

لپ تاپ - آموزش

یزدانیان خبر داد:

حمایت وزارت ارتباطات و دانشکده پست و مخابرات از کنفرانس یادگیری الکترونیک

رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات بر گذار از آموزش های مکان محور به آموزش های الکترونیک در وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته تاکید کرد.

ادامه مطلب

مخابرات

پس از 6 سال با برگزاری نشست هیات امنا، دانشکده پست و مخابرات جانی تازه گرفت

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات گفت: پس از شش سال با برگزاری نشست هیات امنا، دانشکده پست و مخابرات، جانی تازه گرفت.

ادامه مطلب

تیک نیوز

افزایش بهره وری با استفاده از شبکه های اجتماعی

سرپرست اداره پژوهش و فناوری دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات گفت : به کار گیری آموزش های سنتی و بهره گیری از شبکه های اجتماعی ، بهره وری را افزایش می دهد.

ادامه مطلب