یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دبیر-شورای-عالی-فضای-مجازی
فضای مجازی

سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی ابلاغ شد

تفکیک محتوا و خدمات فضای مجازی ویژه رده‌های سنی

به موجب سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، کلیه سکوها و ارائه‌دهندگان محتوا و خدمات فضای مجازی در مدت یکسال، باید نسبت به صیانت از داده‌ها، رده‌بندی و تفکیک محتوا و خدمات ویژه هر رده سنی از خدمات عمومی اقدام کنند.

ادامه مطلب

فضای مجازی

توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی؛

دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی ابلاغ شد

دستورالعمل «الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی» از سوی ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.

ادامه مطلب

فیروزآبادی

رییس مرکز ملی فضای مجازی: تمرکز اطلاعات در یک شبکه، زیان خالص است

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: امنیت داده و اطلاعات بسیار مهم است، به همین دلیل به دنبال تمرکز اطلاعات در یک جا نیستیم و آن را زیان خالص می‌دانیم.

ادامه مطلب

فضای مجازی

توسعه باید مبتنی بر فضای مجازی باشد

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: برای توسعه به زیرساخت های انرژی و نظام های ارتباطی و اطلاعاتی نیازمندیم که این زیرساخت ها باید تامین شود و به نوعی توسعه باید مبتنی بر فضای مجازی باشد.

ادامه مطلب

همراه اول

افتتاح مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول

دبیر شورای عالی فضای مجازی «مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول&#۱۸۷; را مرکزی مدرن دانست و گفت: این مرکز فراتر از مانیتورینگ هایی است که یک اپراتور دارد.

ادامه مطلب

فضای مجازی

تاکید دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور به اهمیت توجه به مباحث فضای مجازی در دانشگاه ها

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: باید مباحث جدی بعد از فروکش کردن تب اولیه توسعه فضای مجازی که باعث توده ای و شبکه ای شدن حوزه رسانه ای در این فضا شده است، مورد توجه قرار گیرد.

ادامه مطلب