شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
درآمد
شغل

پردرآمدترين مشاغل دنياي تکنولوژي

کار در صنعت تکنولوژي به خاطر ماهيت به‌روز و پوياي آن، اغلب براي بسياري از کارجويان جذاب و جالب توجه است. از طرفي نفوذ و گسترش تکنولوژي به بخش‌هاي مختلف زندگي روزمره و البته صنايع باعث شده است تا فرصت‌هاي شغلي آن هر روز بيشتر و بيشتر شود. با اين اوصاف است که بسياري معتقدند که کار در حوزه تکنولوژي جذاب، رو به پيشرفت و البته پردرآمد است.

ادامه مطلب

Huawei1

درآمد هوواوی از قراردادهای شرکتی به 4 میلیارد دلار رسید

درآمد هوواوی از محل قراردادهای شرکتی در نیمه نخست سال 2011 نسبت به دوره مشابه در سال 2010 میلادی 80 درصد افزایش داشت و به گفته مدیر بازاریابی این شرکت در سال جاری به 4 میلیارد دلار می‌رسد.

ادامه مطلب

hp

درآمد خالص اچ‌پی 91 درصد کاهش یافت

در پی افت 91 درصدی درآمد خالص اچ‌پی در سه ماهه چهارم سال 2011 این شرکت از افزایش سرمایه‌گذاری در تحقیقات و بازاریابی خبر داد.

ادامه مطلب

هواوي

هوواوی در پی کسب 3 میلیارد دلار درآمد از بازار زیرساخت خاورمیانه است

شرکت چینی هوواوی در پی آن است تا درآمد خود از خاورمیانه را در سال جاری میلادی به حدود سه میلیارد دلار برساند که 10 درصد کل درآمد این شرکت است.

ادامه مطلب

chip

درآمد بازار تراشه‌ها در سال 2011 کاهش داشت

طبق گزارش گروه تحقیقاتی سمیکو(semico)وخامت اوضاع اقتصادی در اروپا و ایالات متحده و بروز بلایای طبیعی در جاهای مختلف جهان سد راه فروش تراشه‌های نیمه‌هادی در سال 2011 شد و اکنون که فصل خریدهای تعطیلات آخر سال فرا می رسد اعتماد مصرف‌کنندگان در سطح پایینی قرار دارد و میزان موجودی انبارها بیشتر از سطح مطلوب است.

ادامه مطلب

ggl

درآمد گوگل 26 درصد افزایش یافت

با توجه به آنکه شمار رجوع کاربران به تبلیغات درون گوگل بیش از حد انتظار بوده است و تبلیغات سیار جدید این شرکت خدمات جستجوگری اینترنتی، موفقیت داشته است درآمد آن در سه ماهه‌ سوم امسال 26 درصد افزایش یافت و به نزدیکی 10 میلیارد دلار رسید.

ادامه مطلب

تزئيني

در سال 2012 درآمد فراخ‌باند از درآمد ارتباطات صوتی پیشی می‌گیرد

به گزارش شرکت تحلیلی اووم(Ovum)،درآمد فراخ‌باند ثابت جهان برای نخستین بار در سال 2012 از درآمد ارتباطات صوتی پیشی می‌گیرد و شمار خطوط سیمی طی پنج سال آینده 18 درصد کاهش می‌یابد.

ادامه مطلب

پول

درآمد جهانی ارتباطات بی‌سیم در سال 2011 از 1.3 تریلیون دلار فراتر می‌رود

طبق گزارش جدید گروه مشاوران چیتان شارما(Chetan Sharma) درآمد صنعت ارتباطات بی‌سیم جهان در سال 2011 از مرز 1.3 تریلیون می‌گذرد که هم‌ارز 2 درصد تولید ناخالص ملی جهان است و حدود یک‌چهارم آن را هم درآمد ارتباطات داده‌ای سیار تشکیل می‌دهد.

ادامه مطلب

russ

درآمد مخابرات روسیه در سه ماهه‌ نخست امسال هشت درصد افزایش یافت

درآمد کل شرکت مخابرات دولتی روسیه (روس تلکوم) در سه ماهه‌ منتهی به 31 مارس 2011 به 72.4 میلیارد روبل (2.6 میلیارد دلار) رسید که نشانگر 8 درصد رشد سالانه است. درآمد خالص هم با 6 درصد افزایش به 10.6 میلیارد روبل رسید.

ادامه مطلب

تزييني

درآمد بهره‌برداران شبکه‌ سیار در سال 2016 از 1 تریلیون دلار می‌گذرد

طبق گزارش جدید گروه تحقیقاتی جونیپر(Juniper) درآمد سالانه‌ بهره‌برداران شبکه‌ سیار جهان در سال 2016 از 1 تریلیون دلار می‌گذرد اما اگر طی چهار سال آینده چاره‌اندیشی نکنند هزینه‌های‌شان از درآمدهای‌شان پیشی خواهد گرفت.

ادامه مطلب