شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
دسترسي-به-اينترنت
واي فاي - اينترنت بي سيم - اينترنت شهري

روایت مدیر اپراتور سوم موبایل از ارائه وای فای عمومی

مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی کشور از آمادگی رایتل برای ارائه وای‌فای عمومی خبر داد.

ادامه مطلب

محمود واعظي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

شبکه ملی اطلاعات به دنبال محدودیت دسترسی به اینترنت جهانی نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با تاکید بر این مطلب که پدافند غیرعامل در جهت مصون سازی زیرساختهای اساسی کشور بوده و شبکه ملی اطلاعات گامی در جهت خدمت به آن است، اظهار داشت: سیاست ما این است که بتوان از تجهیزاتی بیشتر بهره برد که بومی باشد.

ادامه مطلب

جهانگيري

جهانگيري:

تسهيل دسترسي به اينترنت و افزايش پهناي باند الزام توسعه کشور است

معاون اول رييس جمهور گفت: در دنياي کنوني براي اصلاح هر بندي و کوتاه کردن هر مسيري اعم از اصلاح نظام اداري و رفت نواقص بروکراسي و گسترش خدمات فني و اجتماعي و يا حتي مبارزه هوشمند با فساد در زمينه‌هاي مختلف علمي و فرهنگي واجب است از قابليت‌هاي فناوري‌هاي جديدي از جمله اينترنت استفاده کرد.

ادامه مطلب

اينترنت

اینترنت ارزان و جهانی در راه است

شرکت‌های بزرگی همچون گوگل، مایکروسافت و همچنین آژانس‌های دولتی کشور‌های آمریکا و انگلستان عضو اتحادیه‌ای با نام اختصاری A4AI شده‌اند تا امکان دسترسی به اینترنت را برای میلیاردها نفر در سراسر جهان فراهم کنند.

ادامه مطلب

شبكه ملي اينترنت

راه‌های محبوب ایرانی‌ها برای دسترسی به اینترنت

طی سال‌های گذشته در ایران و بسیاری از کشور‌ها ساده‌ترین و محبوب‌ترین راه برای اتصال به اینترنت استفاده از تلفن‌های همراه بوده است. با این حال آمارهای سال 92 مدعی آن است که کاربران ایرانی بیش از همه از طریق ADSL (اینترنت پرسرعت خانگی) به فضای مجازی سفر کرده‌اند.

ادامه مطلب

اينترنت

تا پایان 2014 محقق می شود؛

دسترسی 40 درصد جمعیت جهان به اینترنت

سازمان ملل اعلام کرد: تعداد کابران اینترنت تا پایان سال 2014 به حدود 3 میلیارد نفر می رسد که دو سوم از این تعداد در کشورهای در حال توسعه هستند .

ادامه مطلب

wifi

اینترنت وای‌فای رایگان در سنگاپور

دولت سنگاپور دسترسی مردم به اینترنت وای‌فای را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب

وب سايت

چرا برخي سايت‌ها باز نمي‌شوند؟

مدير کل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات درباره اينکه برخي کاربران از باز نشدن برخي سايت‌ها شاکي هستند گفت: اين موضوع مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد که بايد مورد بررسي قرار بگيرد و نمي‌توان گفت سرعت اينترنت دليل اصلي اين موضوع است.

ادامه مطلب