یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوربين
دوربين - تلفن همراه

پیش به سوی دوربین 64مگاپیکسلی موبایل

به نظر می‌رسد سال آینده باید منتظر پرچمدارانی با دوربین‌های 64و 48 مگاپیکسلی و وضوحی خیره کننده و کیفیت عالی عکسبرداری در نور کم باشیم.

ادامه مطلب

گوشي

اولین گوشی هوشمند با دوربین 360 درجه!

یک شرکت تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی، گوشی هوشمند موسوم به Darling تولید کرده که به یک دوربین درونی 360 درجه مجهز است. این دوربین امکان تصویربرداری در تمام جهات را به طور همزمان در اختیار می گذارد.

ادامه مطلب

دوربين

راهنمای خرید دوربین عکاسی دیجیتال با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان

کم کم به روزهای پایانی سال نزدیک میشویم و بسیاری از شما ممکن است برنامه هایی برای تعطیلات عید داشته باشید. یکی از ملزومات اصلی هر سفری داشتن یک دوربین عکاسی است تا بتوانید به کمک آن لحظه های شاد و به یاد ماندنی سفرتان را ثبت کنید.

ادامه مطلب

دوربين

دوربینی که از پشت موانع عکاسی می‌کند

شرکت فوجیتسو دوربین عکاسی تازه ای به نام Fujifilm X-T1 IR عرضه کرده که اگر چه از نظر ظاهری شبیه به دوربین های عکاسی دیگر است، اما از آن می توان برای عکاسی از پشت موانع محیطی استفاده کرد.

ادامه مطلب

موبايل

عرضه دوربین 360 درجه واقعیت مجازی توسط نوکیا

نوکیا که زمانی برترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان بود این روزها با عرضه یک دوربین با دید 360 درجه با امکانات واقعیت مجازی چشم‌ها را به خود خیره کرده است.

ادامه مطلب

Renesas

تولید دوربین 16 مگاپیکسلی برای تلفن هوشمند نسل آینده

شرکت فناوری رنساس(Renesas) از ساخت دوربینی 16 مگاپیکسلی خبر داد که قابل گنجاندن در گوشی‌های هوشمند است.

ادامه مطلب

گوشي 14 مگا پيکسلي

تولید دومین گوشی 14 مگاپیکسلی توسط چینی‌ها

یک شرکت چینی اقدام به طراحی و ساخت گوشی هوشمند جدیدی با دوربین 14 مگاپیکسلی کرده که بعد از گوشی آلکاتل دومین گوشی با دوربین 14 مگاپیکسلی به شمار می‌رود.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ دوربین اینترنتی ساخت

سامسونگ دوربین جدیدی طراحی کرده که امکان اتصال به اینترنت را دارد بنابراین می توان به سرعت تصاویر و عکس های گرفته شده را به اشتراک گذاشت.

ادامه مطلب