جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دولت-هوشمند
کارگروه

الزامات دستگاه‌های دولتی برای راه‌اندازی پنجره خدمات دولت هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی خواست سرویس‌های استعلامی مورد نیاز دستگاه‌های دولتی برای راه‌اندازی پنجره واحد و اتصال آن‌ها به پنجره واحد ملی خدمات دولت هوشمند را تأمین کند.

ادامه مطلب

دولت هوشمند

ذائقه مردم را با دولت هوشمند شیرین می‌کنیم

رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: این سازمان با بسترسازی مناسب جهت ارایه خدمات دولت هوشمند، درصدد شیرین کردن ذائقه مردم با فناوری است.

ادامه مطلب

علی اصغر انصاری

مجری سند تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد

از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر انصاری به عنوان «مجری تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب شد.

ادامه مطلب

باقری اصل

شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند سه محور اصلی برنامه‌های ما است

معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات در جلسه تشریح برنامه‌های وزارت ارتباطات در استان‌ها با حضور معاون امور مجلس و استان‌های وزیر عنوان شد: سه محور اصلی راهبردی در استان‌ها، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکتورنیک و هوشمند و اقتصاد دیجیتال است.

ادامه مطلب

رئیسی

رئیس جمهور:

برنامه‌ی گذار از دولت الکترونیک به دولت هوشمند هر چه سریع‌تر تدوین شود

رئیس جمهور با بیان اینکه بنای دولت بر این است که با همت و تلاش همه مدیران و دستگاه‌ها کارِ مردم تسهیل و دسترسی آنان به خدمات افزایش یافته و آسان شود، تاکید کرد: این نگاه باید در همه بخش‌های دولتی و حکومتی وجود داشته باشد تا مردم از دویدن به دنبال خدمات نجات یابند و خدمات دولتی کاملا در دسترس آنها قرار گیرد.

ادامه مطلب

ict

نقشه راه دولت هوشمند تهیه شد

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات از تدوین نسخه اول نقشه راه دولت هوشمند خبر داد و گفت: این سند، برنامه ۴ سال آینده کشور برای هوشمندسازی خدمات خواهد بود.

ادامه مطلب

ict

عقب‌افتادگی در حوزه ICT با تاخیر در انتقال تکنولوژی و توسعه شبکه سیار

تاخیر در سیاست‌گذاری، انتقال تکنولوژی و توسعه شبکه سیار باعث وارد آمدن ضرر غیرقابل جبران و ایجاد عقب‌افتادگی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات‌ می‌شود و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران معتقد است این موضوع باید به‌عنوان یک مسئله استراتژیک در برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد نظر قرار گیرد.

ادامه مطلب

کارت هوشمندملی

با مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات؛

استفاده دستگاههای دولتی از کارت هوشمند ملی الزامی شد

مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات برای استفاده فراگیر از کارت هوشمند ملی در خدمات الکترونیکی دولت، به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

ادامه مطلب

سراييان

رييس سازمان فناوري اطلاعات:

صعود 38 پله اي ايران در شاخص مشارکت الکترونيکي

رييس سازمان فناوري اطلاعات با اشاره به صعود 38 پله اي شاخص مشارکت الکترونيکي ايران در ارزيابي هاي سازمان ملل، گفت: در حوزه دولت الکترونيک مفهوم جديدي تحت عنوان دولت هوشمند در حال شکل‌گيري است.

ادامه مطلب

فناوري - دولت الکترونيک

معاون وزیر ارتباطات:

دولت هوشمند تا 1400 راه اندازی می‌شود

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به آغاز اجرای فاز نخست پروژه دولت موبایل گفت: مطابق با برنامه ریزی ها تا سال 1400به دولت هوشمند می رسیم.

ادامه مطلب